March 28, 200817 yr Heey, ik wil graag een singature hebben. Ik ben er niet echt goed in, ze zijn altijd te groot Dus zou 1 van jullie er mischien een willen maken?? Type: Vliegtuig Stijl: beetje vliegtuig achtig, ik weet niet hoe je het moet beschrijven.. Grootte: De maximale maat Afbeelding: deze of deze of deze Tekst: Sonny-The-Pilot Rand: Optioneel Kleuren: Blauw Render (optioneel): Mag je zelf weten Extra (optioneel): Als het maar erbij past, hoeft niet Alvast bedankt! Edited March 28, 200817 yr by RonaldVC
March 28, 200817 yr Ik weet niet hoe je aan dat lijstje komt, maar iedereen vult gewoon dit lijstje in [b]Type[/b]: [b]Stijl[/b]: [b]Grootte[/b]: [b]Afbeelding[/b]: [b]Tekst[/b]: [b]Rand[/b]: [b]Kleuren[/b]: [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel): Edited March 28, 200817 yr by Arthis
March 28, 200817 yr Author Ik weet niet hoe je aan dat lijstje komt, maar iedereen vult gewoon dit lijstje in [b]Type[/b]: [b]Stijl[/b]: [b]Grootte[/b]: [b]Afbeelding[/b]: [b]Tekst[/b]: [b]Rand[/b]: [b]Kleuren[/b]: [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel): Gedaan
March 28, 200817 yr Ik wil wel eens proberen Zodra hij af is edit ik mijn post EDIT: Ik hoop dat je hem goed vind Als er iets verandert moet worden zeg je het maar [img=http://img166.imageshack.us/img166/7264/sonnythepilotny7.png] Edited March 28, 200817 yr by Tallex
March 28, 200817 yr Author Ik wil wel eens proberen Zodra hij af is edit ik mijn post EDIT: Ik hoop dat je hem goed vind Als er iets verandert moet worden zeg je het maar [img=http://img166.imageshack.us/img166/7264/sonnythepilotny7.png] Woow, mooi Thanks
Heey, ik wil graag een singature hebben. Ik ben er niet echt goed in, ze zijn altijd te groot
Dus zou 1 van jullie er mischien een willen maken?? 
Type: Vliegtuig
Stijl: beetje vliegtuig achtig, ik weet niet hoe je het moet beschrijven..
Grootte: De maximale maat
Afbeelding: deze of deze of deze
Tekst: Sonny-The-Pilot
Rand: Optioneel
Kleuren: Blauw
Render (optioneel): Mag je zelf weten
Extra (optioneel): Als het maar erbij past, hoeft niet
Alvast bedankt!
Edited by RonaldVC