Jump to content
Geplaatst:
comment_90837

het valt me op dat er donkergroene gebieden zijn en lichtgroene gebieden als je alles verovert in los santos.Klopt het dat je de lichtgroene gebieden deelt met een andere gang want zie daar vaak van die blauwe gangsters ronlopen maar ook gewoon mijn eigen gang.En het lijken me niet echt vrienden want die lu izijn tering agressief. :)

p.s niks gevonden met de zoekfunctie

excuses voor die extra topic ging wat fout ;)

[EDIT door Lantyz: Dubbelpost samengevoegd]

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_108946

Ik heb wel ontdekt dat als je een gangwar aangaat en je de 3e wave niet wint dan word het gebied lichter maar ze zijn er dan nog wel.Ook vallen ze je dan niet meer aan.Dus als je de gangwar net verloren hebt dan heb je het in iedergeval niet voor niets gedaan ;)

Geplaatst:
comment_109012
Ik heb wel ontdekt dat als je een gangwar aangaat en je de 3e wave niet wint dan word het gebied lichter maar ze zijn er dan nog wel.Ook vallen ze je dan niet meer aan.Dus als je de gangwar net verloren hebt dan heb je het in iedergeval niet voor niets gedaan ;)

bij mij is het dan zo dat hij van alle bij is en dat er en ballas en grove street rond loopt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.