Geplaatst: 29 maart 200817 jaren comment_925183 Hoi In de Missie High Stakes Lowrider van Cesar botts ik op de een of andere manier overal tegen aan, alsof de banden zijn lekgestoken ofzoiets. Kan iemand deze doen? Missie(s): High Stakes, Low-Rider Cheaten: (janee) Versie: 2.0 Overig:BVD GTASAsf1.b Bewerkt: 29 maart 200817 jaren door Harwood Butcher
Geplaatst: 29 maart 200817 jaren comment_925185 Zal ik wel voor je proberen. Missie High Stakes Low Rider voltooid! Ik heb de missie High Stakes Low Rider voltooid zonder cheats te gebruiken, de beloning was $ 1000. De Savegame zit in de bijlagen, veel plezier verder in GTA San Andreas! Bewerkt: 29 maart 200817 jaren door DenkaanHenk
Geplaatst: 29 maart 200817 jaren Auteur comment_925775 Zal ik wel voor je proberen. Missie High Stakes Low Rider voltooid! Ik heb de missie High Stakes Low Rider voltooid zonder cheats te gebruiken, de beloning was $ 1000. De Savegame zit in de bijlagen, veel plezier verder in GTA San Andreas! Je bent geweldig
Hoi
In de Missie High Stakes Lowrider van Cesar botts ik op de een of andere manier overal tegen aan, alsof de banden zijn lekgestoken ofzoiets.
Kan iemand deze doen?
Missie(s): High Stakes, Low-Rider
Cheaten: (janee)
Versie: 2.0
Overig:BVD
GTASAsf1.b
Bewerkt: door Harwood Butcher