Geplaatst: 29 maart 200817 jaren comment_925561 Hallo, Ik heb sinds gister een server gedownload, en alles naar wens gemaakt, auto's gespawned etc. Alleen nu heb ik een probleem. Ik wil graag dat als een speler uitlogd, hij bij het inloggen op dezelfde plek weer spawned. en Money en ammo word wel bewaard. tot ik de server helemaal uitzet, is het ook mogelijk om na shutdown van de server alsnog die gegevens te bewaren? Zo ja HOE? Ik wou dat ik het zelf kon, maar helaas. Mvg Grumbkow
Geplaatst: 3 april 200817 jaren comment_931075 ik heb er wat over gelezen zal zo effe link plaatsen of zelf bestandje maken met uitleg
Geplaatst: 3 april 200817 jaren comment_931083 zo hier heb ik het je mmoet het plaatsen bij OnPlayerDisconnect stats.txt
Geplaatst: 3 april 200817 jaren comment_931134 Gebruik een account-systeem, die kan je wel vinden in showroom op sa:mp forum
Hallo,
Ik heb sinds gister een server gedownload, en alles naar wens gemaakt, auto's gespawned etc.
Alleen nu heb ik een probleem.
Ik wil graag dat als een speler uitlogd, hij bij het inloggen op dezelfde plek weer spawned.
en Money en ammo word wel bewaard.
tot ik de server helemaal uitzet, is het ook mogelijk om na shutdown van de server alsnog die gegevens te bewaren?
Zo ja HOE?
Ik wou dat ik het zelf kon, maar helaas.
Mvg Grumbkow