Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:

Hey iedereen,

ik vraag me al een tijdje af op er politiemotoren komen in GTA IV want er is niks bekend :N

ik hoop dat het er wel ik komt want ik vind politiemotoren echt vet :Y.En jullie?

Bewerkt: door thegtaman

• Reacties 131
  • Bezichtigingen 8.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Politie motoren in GTA IV? lijkt dat jou leuk>? 179 leden hebben gestemd

1. 1. lijkt dat je leuk? politiemotoren in GTA IV?

• ja!
      159
    • nee!
      15
    • weet het niet
      4
    • 0

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:

Politiemotoren zullen er wellicht inzitten hoor.

Dat zou ook leuk zijn.Maar dan liever die van Sanandreas.

Die van Vice City Stories zijn echt belachelijk.In LCS zaten ze niet en dat stoorde me soms wel.

Als je dan een lekker duel wou aangaan met de politie moest je het met de politiewagens doen. :7

Geplaatst:

Het zou leuk zijn als ze erin zaten. Maar ik zou het niet zo erg vinden als het niet zo was. Ze spelen meestal niet zo'n hele grote rol. behalve bij achtervolgingen enzo. 0_0

Geplaatst:
Er zitten geen tweewielers in GTAIV want in GTA3 werden ze verboden in Liberty City

Jij bent echt niet goed, zit je soms onderdegrond verscholen voor een oorlog ofzo, ik heb al minimaal 3 verschillende motos voorbij zien komen

Geplaatst:
Er zitten geen tweewielers in GTAIV want in GTA3 werden ze verboden in Liberty City

Jah maar dat was ergens in 1980 ofzo, we leven nu in 2008! Dat hele bestuur is daar overhoop geschoten waardoor motoren weer daar mogen rijden door het nieuwe bestuur :duh:

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
  • Auteur

Jah maar dat was ergens in 1980 ofzo, we leven nu in 2008! Dat hele bestuur is daar overhoop geschoten waardoor motoren weer daar mogen rijden door het nieuwe bestuur :duh:

Dat is eerder in dit topic bekend gemaakt ;)

(maar is wel zo)

greetz,

Thegtaman

Geplaatst:

Jij bent echt niet goed, zit je soms onderdegrond verscholen voor een oorlog ofzo, ik heb al minimaal 3 verschillende motos voorbij zien komen

die is goed.

Geplaatst:
  • Auteur

die is goed.

Maar wat denken jullie nou over de politiemotor?

Geplaatst:

Dat was in 2001, niet in 1980. 1980 was Vice City. Dus het zou heel goed kunnen dat motors nog steeds verboden zijn in LC.

Geplaatst:

Dat was in 2001, niet in 1980. 1980 was Vice City. Dus het zou heel goed kunnen dat motors nog steeds verboden zijn in LC.

Blijkbaar nu niet meer :7

Geplaatst:

NEE ik heb toch echt al een stuk of 7 verschillende motors gezien. freeway, nrg500, fr nog wat, shanchez. en nog meer. Dus motors zitten er wel in.

Geplaatst:

Kijken jullie hier geen trailers van GTA IV ofzo, dan weet je toch wel dat er motoren in GTA IV zitten, of er politie motoren aanwezig zijn is echter nog niet bekend, ik gok zelf van niet.

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

Ik denk t wel, het zit al in veel GTAs tog :*D:sigaar::sigaar::klap::roll::{

Geplaatst:

Er zitten er wel in volgens mij. Je ziet motoren in de trailer du waarom ook geen politie motoren?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.