Geplaatst: 29 maart 200817 jaren comment_926149 Onderwerp: supersterren Soort design: signature Size design: 500 x 150, eigen maten zijn ook goed Render: mag Animatie:nee Premade:nee Tijd van inlevering:zo snel mogelijk Opmerking: ik post de mijne na de jouwe. Arthis, @ 1973, vat het niet verkeerd op, maar ik battle liever tegen iemand anders, tegen iemand die overweg kan met photoshop, zodat het een beetje een spannende battle kan worden. Ik hoop dat je dat begrijpt Bewerkt: 30 maart 200817 jaren door Arthis
Geplaatst: 29 maart 200817 jaren comment_926150 ik kan niet over weg met photoshop want ik heb het niet . Bewerkt: 30 maart 200817 jaren door 1973
Geplaatst: 30 maart 200817 jaren Auteur comment_926940 Mods, gooi dit topic maar op slot. Ik heb al een andere. Bewerkt: 30 maart 200817 jaren door Arthis
Geplaatst: 30 maart 200817 jaren comment_927144 Ik merk dat het steeds vaker voorkomt dat er een battle-topic wordt aangemaakt, waar een paar dagen later weer van af gezien wordt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Maak je een battle aan, is het ook de bedoeling dat daadwerkelijk een battle gevoerd wordt. Dit topic zal ik nog sluiten. Dit geldt voor iedereen, maak in de toekomst een topic aan als je het zeker weet, zodat er geen onnodige topics meer worden aangemaakt.
Onderwerp: supersterren
Soort design: signature
Size design: 500 x 150, eigen maten zijn ook goed
Render: mag
Animatie:nee
Premade:nee
Tijd van inlevering:zo snel mogelijk
Opmerking: ik post de mijne na de jouwe.
Arthis,
@ 1973, vat het niet verkeerd op, maar ik battle liever tegen iemand anders, tegen iemand die overweg kan met photoshop, zodat het een beetje een spannende battle kan worden. Ik hoop dat je dat begrijpt
Bewerkt: door Arthis