Jump to content
Geplaatst:
comment_926158

GTA IV op de DS en een releasedatum voor Rock Band?

Uitgegeven: 29 maart 2008 19:29

In een gelekte releaselijst van een Franse verkoper, staat wat informatie die voor veel mensen vraagtekens op zal roepen. Op de afbeeldingen, die je hier kunt bekijken, staat namelijk dat Rock Band samen met de instrumenten uitgegeven zal worden op 22 mei 2008.

Wat echter nog opvallender is, is het feit dat er een GTA IV-versie voor de Nintendo DS op de lijst vermeld staat, met als releasedatum 15 juni 2008. Betekend dit dat we ook op de Nintendo DS kunnen gaan genieten van GTA IV of zal dit gewoon een fout zijn op de lijst. We zullen het helaas af moeten wachten.

Voorlopig biedt deze informatie echter wel hoop voor degenen die met spanning wachten op Rock Band.

Bron : www.nu.nl

- - - - - - - - - - - - - - - -

Lijkt met niet echt waar of wel soms ? :7

• Reacties 64
  • Bezichtigingen 5.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1065888
Ik denk dat dat gewoon nep is... Ninendo DS kan echt niet GTA IV aan..

Groeten,

Dat is echt al jaren bekend :7

Als hij de Wii niet aankan, kan de DS hem zeker niet aan :Y

Ik lees dat soort nieuws niet echt vaak. Bijna nooit :D

Groeten,

Geplaatst:
comment_1068648
waarschijnlijk word chinatown al geen succes :t laat staan dat gta 4 op de ds succes zal hebben :t

GTA4 voor de ds dat zou me wat zijn xD en ik denk ook dat chinatown bij zowat iedereen binnen een paar weken de kast in verdwijnt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.