Geplaatst: 3 februari 200520 jaren comment_91036 Heey! HOe nemen jullie een gang area over? Ik ga meestal met jetpack op gebouw staan en met bazooka iedereen kapotschieten Maar meestal is het toch wel het leukst om gewoon met een pistool op de weg te gaan staan en iedereen over hoop schieten Laat maar weten...
Geplaatst: 5 februari 200520 jaren comment_91994 Ee zal ik je een gouden tip geven. Maar niet doorvertellen he... PROBEER EENS EEN WAPEN :rolleyes:
Geplaatst: 5 februari 200520 jaren comment_92022 ja probeer eens een wapen maar wel cooooll van met da mes :lol: :lol:
Geplaatst: 6 februari 200520 jaren Auteur comment_92154 Ik doe ook altijd met wapen hor... :rolleyes: alleen begon beetje saai te worden <_< en als ik iets wil MOET ik da gwoon bereiken (best irritante eigenschap <_< )dus was het eindelijk gelukt B)
Geplaatst: 6 februari 200520 jaren comment_92242 ik schiet meestal een paar ventjes neer met m'n Micro SMG en dan pak ik mijn M4 en doorzeef ze met kogels (echt een relaxt wapen die M4 )
Geplaatst: 6 februari 200520 jaren comment_92248 ik doe altij met een bazooka ... maar dat begint saaai te worde dus minigun
Geplaatst: 6 februari 200520 jaren comment_92368 ik doe het meestal met een minigun lekker blijven schieten of met een pistool (het lukt wel met die cheat disc anders ben je binnen een paar seconden dood )
Geplaatst: 7 februari 200520 jaren comment_92554 Ik maak iedereen af wie ik tegen kom ik pak een paar vrienden en gooi een paar molotov cocktails en de rest schiet ik af met mijn Ak47 :rolleyes:
Geplaatst: 7 februari 200520 jaren comment_92559 Kruip meestal op een gebouw dat goed bescherm. En begin ze dan 1 per 1 dood te schieten met mijn m4.
Geplaatst: 7 februari 200520 jaren comment_92570 Meestal als je een gang war bent begonnen komen ze met ze allen er aan rennen. Ze rennen dan allemaal heel dicht bij elkaar. Dan gooi ik meestal een molotov cocktail naar hun toe en dan zijn ze allemaal tegelijk dood.
Geplaatst: 7 februari 200520 jaren comment_92574 en wat doe je dan als ze met veel tegelijk aankome maar uit verschillende richtingen? ik doe meestal ak 47 en dan knal ik ze dood heb ik iets meer fun aan . de kick zit er ook in als je met je pistool zo dicht mogeliujk gaat en dan probeert de kop eraf te knallen. :lol: :ph34r:
Geplaatst: 7 februari 200520 jaren comment_92577 en wat doe je dan als ze met veel tegelijk aankome maar uit verschillende richtingen? ik doe meestal ak 47 en dan knal ik ze dood heb ik iets meer fun aan . de kick zit er ook in als je met je pistool zo dicht mogeliujk gaat en dan probeert de kop eraf te knallen. :lol: :ph34r: Ik gooi dan overal Molotov Cocktails naar toe. En als het me even te druk wordt ren ik weg , en ga ik achter een muurtje staan. Maar meestal gaat het altijd wel goed. Soms gebruik ik ook wel geweren. Of ik rij ze dood met een auto.
Heey!
HOe nemen jullie een gang area over?
Ik ga meestal met jetpack op gebouw staan en met bazooka iedereen kapotschieten
Maar meestal is het toch wel het leukst om gewoon met een pistool op de weg te gaan staan en iedereen over hoop schieten
Laat maar weten...