Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_926539

De Hunter staat er niet altijd, ik zal een kaartje voor je maken waar de Hunter staat. Een momentje.

Onder aan de map bij het vliegveld staat een pijl, daar kun je de Hunter vinden. Succes! ;)

Bewerkt: door DenkaanHenk

Geplaatst:
comment_926581

Bijna goed DenkaanHenk, maar de Hunter speel je echter pas vrij na de missie Over The Top, van Ricardo Diaz. Pas dan kan je Skywolf starten, maar ik raad je aan eerst Last Stand te halen, de laatste missie van het spel. In deze missie moet je ook met de Hunter werken, en wat ervaring komt zeker goed van pas bij Skywolf, want vliegen met de Hunter is op het begin namelijk erg moeilijk. Veel succes ermee :)

Geplaatst:
comment_926755
en na welke missie kun je crash spelen kan de coach ook niet vinden zijn de enigste twee zijmissies die ik nog moet doen :N

Volgens mij kon je die altijd doen. Alleen is het probleem dat hij er niet altijd staat. Soms moet je even saven of iets dergelijks. Ook weer zo'n irritante probleem bij VCS. :N

Geplaatst:
comment_926762

De Coach kun je >>>hier<<< vinden, zoals je ziet kun je de Coach dus op Prawn Island vinden en nergens anders. Als de Coach er niet staat herload dan even je Savegame, dan zou het kunnen dat de Coach er staat. Succes! ;)

Geplaatst:
comment_930066

Mensen,ik heb een vraag,

ik heb de 100% gehaald zoinder die missie,

omdat ik wou de honderd % halen als ik de allerlaatste

missie deed,voorbeeld,voor de allerlaatste missie had ik alle

RB,USJ,Rampages...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.