Jump to content
Geplaatst:
comment_927275

Hallo mede GTA fans. Niet dat het mijn speelplezier zal gaan bederven maar die Niko heeft écht een hondenkop vind ik. Wat vinden jullie ervan?

Bewerkt: door kooskansloos

• Reacties 80
  • Bezichtigingen 4.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

wat vinden jullie van Niko`s uiterlijk? 132 leden hebben gestemd

1. 1. Stem hier:

• Lekker ding
      16
    • Normaal / geen mening
      76
    • Echt een kutkop
      32

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_928314
Als je ffe aan het spelen bent wen je er wel aan

Precies, zelfs die hondenkop van Niko, om maar in de termen van de topicstarter te blijven, zal na een tijdje vast wennen. Maar het is niet iemand waar ik meteen een avatar van moet hebben ofzo.

Geplaatst:
comment_928589

al had hij de kop van balkende dan nog zal het me een worst wezen, misschien zelfs beter dan zou ik mezelf door me kop schieten en als dat niet kan bovenop een granaat gaan zitten

Geplaatst:
comment_930318
k vind niko niet lelijker dan de vorige hoofdrolspelers ( behalve mister style himself den tommy vercetti )

dus je vindt niko mooier dan carl johnson?

Ik wil ja, Carl heeft gewoon een hoofd zonder details en de personages van vorige GTA ook,,

:cya:

Geplaatst:
comment_930676
Pff.... je naam zegt het al... wat ben jij kansloos zeg..

wat een nutteloos topic!! :slotje:

Is het aan jou om te bepalen of iets nutteloos is of niet? Nee, dat is niet aan jou. Dus oprotten met je slotje.

Het is niet aan mij nee, maar ik mag wel een mening geven dat ik dit topic nutteloos vind, en ik zal echt niet de enige zijn :schater:

Waarom bekijk je het dan als je het tog zo "nutteloos" vindt ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.