Geplaatst: 31 maart 200817 jaren comment_927483 hee iedereen julie hebben vast wel gehoord van de rockstar social club (duhh.. ) maar zeg maar je wilt bijvoorbeeld proberen het record van het meest te schieten van iedereen breken moet je accaunt dan ook online zijn of kan je ook gewoon in de lijstje komen zonder online te zijn Bewerkt: 31 maart 200817 jaren door samin00
Geplaatst: 31 maart 200817 jaren comment_927492 De Social Club zal alle singleplayer dingen registreren, zoals het langst in een vliegtuig vliegen en andere dingen. Je hoeft dus niet persé online te spelen om erin te komen. Bewerkt: 31 maart 200817 jaren door ..::GhostRider::..
Geplaatst: 31 maart 200817 jaren Auteur comment_927501 De Social Club zal alle singleplayer dingen registreren, zoals het langst in een vliegtuig vliegen en andere dingen. Je hoeft dus niet persé online te spelen om erin te komen. dus ik kan ook zonder internetvervinding in de lijstje komen??
Geplaatst: 31 maart 200817 jaren comment_927513 De kans om in de lijst opgenomen te worden zonder internet connectie op je console, acht ik redelijk klein. Je hoeft misschien niet online te spelen, maar een internet verbinding op je console lijkt me wel een vereiste, zodat de lijst eerlijk en controleerbaar blijft.
Geplaatst: 31 maart 200817 jaren comment_927534 De kans om in de lijst opgenomen te worden zonder internet connectie op je console, acht ik redelijk klein. Je hoeft misschien niet online te spelen, maar een internet verbinding op je console lijkt me wel een vereiste, zodat de lijst eerlijk en controleerbaar blijft. Dat is jammer, maar wel logisch. Ik heb namelijk geen internet verbinding op mijn xbox 360. Omdat ik draadloos internet heb is dat allemaal wat lastig. Bewerkt: 31 maart 200817 jaren door jeroen.engeler
Geplaatst: 31 maart 200817 jaren comment_927844 De kans om in de lijst opgenomen te worden zonder internet connectie op je console, acht ik redelijk klein. Je hoeft misschien niet online te spelen, maar een internet verbinding op je console lijkt me wel een vereiste, zodat de lijst eerlijk en controleerbaar blijft. Dat is jammer, maar wel logisch. Ik heb namelijk geen internet verbinding op mijn xbox 360. Omdat ik draadloos internet heb is dat allemaal wat lastig. da's jammer, miss kabeltje trekken (als dat in je rooter mogelijk is)
Geplaatst: 31 maart 200817 jaren comment_927878 Ik heb eerlijk gezegt nog nooit van de "Rockstar social club" gehoort, maar als het alleen maar is om single player resultaten te vergelijken, dan zijn zijn ze ook niet echt zo sociaal bezig in die club.
Geplaatst: 31 maart 200817 jaren comment_927882 Ik heb eerlijk gezegt nog nooit van de "Rockstar social club" gehoort, maar als het alleen maar is om single player resultaten te vergelijken, dan zijn zijn ze ook niet echt zo sociaal bezig in die club. >>hier<< zegt Joriz meer over de 'Rockstar Social Club'. Hopelijk weet je na het lezen hiervan meer. Bewerkt: 31 maart 200817 jaren door ..::GhostRider::..
Geplaatst: 31 maart 200817 jaren comment_927898 Ik heb eerlijk gezegt nog nooit van de "Rockstar social club" gehoort, maar als het alleen maar is om single player resultaten te vergelijken, dan zijn zijn ze ook niet echt zo sociaal bezig in die club. >>hier<< zegt Joriz meer over de 'Rockstar Social Club'. Hopelijk weet je na het lezen hiervan meer. Ow, niet om gevraagt maar toch bedankt. Die had ik om een of andere misterieuze wijze nog niet gezien. Best leuk zoon clubpie. Het is natuurlijk wel aan de 24/7 gamer om een sleutel van de stad te krijgen maar het gaat natuurlijk om het idee he?
hee iedereen julie hebben vast wel gehoord van de rockstar social club (duhh..
)
maar zeg maar je wilt bijvoorbeeld proberen het record van het meest te schieten van iedereen breken
moet je accaunt dan ook online zijn
of kan je ook gewoon in de lijstje komen zonder online te zijn
Bewerkt: door samin00