Geplaatst: 31 maart 200817 jaren comment_927649 Hey, Toen ik gta sa weer opnieuw had geistalleerd, kreeg ik 3 snelkoppelingen op mijn bureaublad. Als ik ze dan wil verwijderen staat er: 'Kan bestand niet verwijderen. Kan geen gegevens van het bronbestand of op de bronschijf lezen.' En als ik er dubbel opklik gebeurd er niks. Wie weet hoe ik dit kan verwijderen? Alvast bedankt,
Geplaatst: 31 maart 200817 jaren comment_927653 Verwijder je GTA San Andreas icoontje wat normaal altijd op je bureaublad staat, verwijder daarna één van de andere GTA San Andreas icoontjes. Herhaal dit een paar keer tot je één icoontje over houd, succes!
Geplaatst: 31 maart 200817 jaren comment_927655 Hallo, Probeer eens je computer opnieuw op te starten. Lukt het dan wel? ^^Edit Weer wat geleerd. Bewerkt: 31 maart 200817 jaren door Gangsta
Geplaatst: 31 maart 200817 jaren Auteur comment_927656 Verwijder je GTA San Andreas icoontje wat normaal altijd op je bureaublad staat, verwijder daarna één van de andere GTA San Andreas icoontjes. Herhaal dit een paar keer tot je één icoontje over houd, succes! Bedankt, ze zijn weg!
Hey,
Toen ik gta sa weer opnieuw had geistalleerd, kreeg ik 3 snelkoppelingen op mijn bureaublad.
Als ik ze dan wil verwijderen staat er: 'Kan bestand niet verwijderen. Kan geen gegevens van het bronbestand of op de bronschijf lezen.'
En als ik er dubbel opklik gebeurd er niks.
Wie weet hoe ik dit kan verwijderen?
Alvast bedankt,