Jump to content
Geplaatst:
comment_927806

meeste van nederland zullen habbo al kennen,mannetjes maken vrinden maken,enzv.

maar er zijn ook hackers(anderandere moi),je moet je goed verschuilen als je geen hacker wilt op jou mannetje.nu ff over de credits als je naar de de creditlijn belt dan moet je 3 euro betalen voor 8 credits dat is bekan das bekan 2 credits voor 1.5 euro maar er zijn ook false creditlijnen als je daar naar toe belt krijgen ze alleen maar geld zelf ,dus nooit naar die lijnnen bellen hoor,wat vind jij van habbo,wat is je naam,vertel het hier .

PS:als je je naam en wachtwoord geeft kun je je poppetje vergeten ,alleen namen,geen passwords.

post-84639-1206979851_thumb.pngdit is de nederlandse hotel.

Bewerkt: door Joriz

• Reacties 200
  • Bezichtigingen 27.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

speel jij habbohotel? 172 leden hebben gestemd

1. 1. habbohotel vragen.

• ja
      6
    • nee
      135
    • ik ben er verslaaft aan
      10
    • soms
      19
  2. 2. geef een cijfer op habbo hotel

• 1
      95
    • 2
      9
    • 3
      9
    • 4
      10
    • 5
      8
    • 6
      12
    • 7
      10
    • 8
      5
    • 9
      6
    • 10
      6

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2164394

In een ver verleden heb ik dit één avondje geprobeerd, maar toen vond ik er al niets aan. Daarna was er ooit nog eens een onvergetelijke meeting waarin ik alias Fantomican30 door MegaPilot uitgescholden werd. NilsHolgersson heeft de foto's nog.

Geplaatst:
comment_2164651

In een ver verleden heb ik dit één avondje geprobeerd, maar toen vond ik er al niets aan. Daarna was er ooit nog eens een onvergetelijke meeting waarin ik alias Fantomican30 door MegaPilot uitgescholden werd. NilsHolgersson heeft de foto's nog.

Mag ik die foto's eens zien? Ik kan me niet herinneren dat ik dat langer dan 5 minuten gespeeld heb. :puh: M'n naam wordt soms misbruikt op spelletjes.. :-(

Alhoewel het me niet zou verbazen dat ik je uitgescholden heb, op zo'n spelletjes doe ik dat wel vaker. :$

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_2164798

Volgens mij hoort dit topic thuis in Overige Games yep.gif

Ik heb vroeger wel veel habbo gespeeld. Maar dan spreek ik over 4/5 jaar geleden icon_mrgreen.gif Ik vond het toen destijds wel leuk, maar nu ik wat ouder ben vind ik er eigenlijk niks meer aan. Ik vind dat habbo hotel opzich wel een goeie online game is (of hoe je het wilt noemen) je hebt er best veel mogelijkheden en het is mooi uitgewerkt kwa uiterlijk voor een online game. Alleen denk ik dat dit veel meer geschikt is voor kinderen rond een leeftijd van 9-12 jaar.

+1

Geplaatst:
comment_2164851

Ik speel heel af en toe de bekende hacks met ontieglijk veel gratis credits enzo (Rabbo, n00b) met mijn zusje, omdat het zo'n vermaak is meiden van 10 te zien zeveren over hun vriendje en hoe zwaar 't allemaal wel niet is :7

Geplaatst:
comment_2165876

Mag ik die foto's eens zien? Ik kan me niet herinneren dat ik dat langer dan 5 minuten gespeeld heb. :puh: M'n naam wordt soms misbruikt op spelletjes.. :-(

Alhoewel het me niet zou verbazen dat ik je uitgescholden heb, op zo'n spelletjes doe ik dat wel vaker. :$

6f43lh.jpg

Geplaatst:
comment_2165993

Ik zie me dat wel zeggen, ja. :$

:7

Ik weet nog vroeger dat ik probeerde om al mijn maten erop te krijgen. Ze deden het wel maar na een dag stopten ze ermee omdat ze het 'stom' vonden.

Ik heb ze later habbo nog eens zien spelen. :7

Geplaatst:
comment_2166067

In het weekend zullen een aantal wel weer online komen. Thebig, TekaLoca, Rutger., ik etc. Altijd wel leuk om te zien wat er gebeurt, voor als je je verveelt :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.