Jump to content
Geplaatst:
comment_927806

meeste van nederland zullen habbo al kennen,mannetjes maken vrinden maken,enzv.

maar er zijn ook hackers(anderandere moi),je moet je goed verschuilen als je geen hacker wilt op jou mannetje.nu ff over de credits als je naar de de creditlijn belt dan moet je 3 euro betalen voor 8 credits dat is bekan das bekan 2 credits voor 1.5 euro maar er zijn ook false creditlijnen als je daar naar toe belt krijgen ze alleen maar geld zelf ,dus nooit naar die lijnnen bellen hoor,wat vind jij van habbo,wat is je naam,vertel het hier .

PS:als je je naam en wachtwoord geeft kun je je poppetje vergeten ,alleen namen,geen passwords.

post-84639-1206979851_thumb.pngdit is de nederlandse hotel.

Bewerkt: door Joriz

• Reacties 200
  • Bezichtigingen 27.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

speel jij habbohotel? 172 leden hebben gestemd

1. 1. habbohotel vragen.

• ja
      6
    • nee
      135
    • ik ben er verslaaft aan
      10
    • soms
      19
  2. 2. geef een cijfer op habbo hotel

• 1
      95
    • 2
      9
    • 3
      9
    • 4
      10
    • 5
      8
    • 6
      12
    • 7
      10
    • 8
      5
    • 9
      6
    • 10
      6

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2166593

Da's pas later ingevoerd, bij het Beta Hotel. Als je bepaalde opdrachten doet krijg je badges en ook een soort munten, verschillend van de betalende munten, waarmee je je kamer kan behangen (wat vroeger ook betalend was), lelijke gratis meubels kan kopen, ...

Geplaatst:
comment_2166594

Ik denk dat dat dus een van de te vinden hacks is. Op Rabbo is er bijvoorbeeld geen filter (getest door Sir_Ballas met zijn rijke woordenschat).

:engel:

kan ik toegevoegd worden aan de PB?

>>> Door Bassieboy35: Jup!<<<

• 1 year later...
Geplaatst:
comment_2301513

Bah, alleen domme lui spelen dit spelletje.

Dat is nogal een ongefundeerd en hard oordeel.

Om dit tijdstip herken je dingen niet 100%.... :$ Misschien kwam m'n post een beetje onprofessioneel over, excuses.

Ik zal proberen om m'n post wat netter te verwoorden: Persoonlijk vind ik Habbo iets wat een infantiel spelletje, en grote mensen

horen (in mijn ogen) dit spelletje niet te spelen. Aan de andere kant is het volledig hun keuze of ze wel of niet Habbo spelen.

Geplaatst:
comment_2301526

Persoonlijk vind ik Habbo iets wat een infantiel spelletje, en grote mensen

horen (in mijn ogen) dit spelletje niet te spelen.

Ik ben het alleszins niet eens met je. Dat kinderen het doelpubliek zijn, hoeft niet te betekenen dat 'grote mensen' (wat ook al een vage groep is) het spel niet 'horen' te spelen. Zo is Pokémon ook voor kinderen gemaakt, maar als we de volwassen leden van het forum eens zouden ondervragen, zullen er velen zonder schroom toegeven dat ze het spel nog wel eens zouden durven bovenhalen.

Eigenlijk kan je het vergelijken met een forum, zoals het onze: mensen komen samen op een plek om elkaar te ontmoeten en tegen elkaar te praten over een bepaald onderwerp. Buiten dat kunnen ze ook spelletjes spelen (zoals wij hier het Contestforum hebben) of groepen oprichten (zoals wij hier Gangs hebben). Ze hebben ook een virtuele avatar, al is die wel iets uitgebreider dan wat wij hebben op het forum. Het enige verschil is dat ze die avatar door een hotel kunnen navigeren en dingen kunnen kopen.

Habbo is dus zo infantiel als je het zelf maakt, net zoals een forum. Het merendeel van de gebruikers zijn kinderen, waarvoor het in de eerste plek bedoeld is, maar als ik met een groep 'grote mensen' het hotel zou binnenkomen, is het an sich niet veel anders dan een forum met een ouder doelpubliek, zoals GTAF is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.