Jump to content
Geplaatst:
comment_927806

meeste van nederland zullen habbo al kennen,mannetjes maken vrinden maken,enzv.

maar er zijn ook hackers(anderandere moi),je moet je goed verschuilen als je geen hacker wilt op jou mannetje.nu ff over de credits als je naar de de creditlijn belt dan moet je 3 euro betalen voor 8 credits dat is bekan das bekan 2 credits voor 1.5 euro maar er zijn ook false creditlijnen als je daar naar toe belt krijgen ze alleen maar geld zelf ,dus nooit naar die lijnnen bellen hoor,wat vind jij van habbo,wat is je naam,vertel het hier .

PS:als je je naam en wachtwoord geeft kun je je poppetje vergeten ,alleen namen,geen passwords.

post-84639-1206979851_thumb.pngdit is de nederlandse hotel.

Bewerkt: door Joriz

• Reacties 200
  • Bezichtigingen 27.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

speel jij habbohotel? 172 leden hebben gestemd

1. 1. habbohotel vragen.

• ja
      6
    • nee
      135
    • ik ben er verslaaft aan
      10
    • soms
      19
  2. 2. geef een cijfer op habbo hotel

• 1
      95
    • 2
      9
    • 3
      9
    • 4
      10
    • 5
      8
    • 6
      12
    • 7
      10
    • 8
      5
    • 9
      6
    • 10
      6

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2301546

Bah, alleen domme lui spelen dit spelletje.

Dat is nogal een ongefundeerd en hard oordeel.

Om dit tijdstip herken je dingen niet 100%.... :$ Misschien kwam m'n post een beetje onprofessioneel over, excuses.

Ik zal proberen om m'n post wat netter te verwoorden: Persoonlijk vind ik Habbo iets wat een infantiel spelletje, en grote mensen

horen (in mijn ogen) dit spelletje niet te spelen. Aan de andere kant is het volledig hun keuze of ze wel of niet Habbo spelen.

Zegt iemand van 14... Hoe kan jij nou oordelen wat wel en wat niet voor volwassenen is? Jij bent nooit volwassen geweest. ;)

Als iemand dat leuk vindt moet hij dat spel spelen. Zo simpel is het. Ongeacht welke leeftijd. Vaak speelt ook een stukje nostalgie mee, waardoor het leuker wordt.

Geplaatst:
comment_2301601

Habbo hotel... Hét hotel waar ik toentertijd, tussen 2008 en 2010, héél verslaafd aan was.

Ik heb er geloof ik 170 euro aan gespendeerd waar ik op de dag nog steeds spijt van heb.

Ik vond het spel leuk totdat ze begonnen met die Habbo Beta, toen ging het bergaf :N

Geplaatst:
comment_2301639

Bah, alleen domme lui spelen dit spelletje.

Dat is nogal een ongefundeerd en hard oordeel.

Om dit tijdstip herken je dingen niet 100%.... bloos.gif Misschien kwam m'n post een beetje onprofessioneel over, excuses.

Ik zal proberen om m'n post wat netter te verwoorden: Persoonlijk vind ik Habbo iets wat een infantiel spelletje, en grote mensen

horen (in mijn ogen) dit spelletje niet te spelen. Aan de andere kant is het volledig hun keuze of ze wel of niet Habbo spelen.

Zegt iemand van 14... Hoe kan jij nou oordelen wat wel en wat niet voor volwassenen is? Jij bent nooit volwassen geweest. knipoog.gif

Je moet eens weten waarover men (voor)oordelen over heeft. Gelukkig hoef je ook niet altijd ergens aan te voldoen om er over te oordelen. Het juridische aspect (18+) is overigens ook maar 1 aspect om te bepalen of iemand 'volwassen' is. Men kan biologisch, psychologisch en gedragsmatig veel eerder of later volwassen zijn. Zelfs kan het zo zijn dat je op bepaalde onderdelen nooit volwassen wordt (handicap).

Daarbij lees ik dat 90% van de spelers van Habbo Hotel tussen de 13-18 zijn, dus zo'n gekke opmerking is dat in zijn 2e bericht nog niet (wellicht een beetje onvolwassen :7 )

Overigens ben ik het wel inhoudelijk met je eens. Al lijkt het spel niet echt wat voor mij, vanwege de graphics, 'gameplay' en jeugdige mensen die het waarschijnlijk aantrekt (ik heb het zelf niet gespeeld).

Bewerkt: door NicolaB

Geplaatst:
comment_2302051

Je moet eens weten waarover men (voor)oordelen over heeft. Gelukkig hoef je ook niet altijd ergens aan te voldoen om er over te oordelen. Het juridische aspect (18+) is overigens ook maar 1 aspect om te bepalen of iemand 'volwassen' is. Men kan biologisch, psychologisch en gedragsmatig veel eerder of later volwassen zijn. Zelfs kan het zo zijn dat je op bepaalde onderdelen nooit volwassen wordt (handicap)

Wat wil je zeggen met deze post? Trouwens nu wel logisch dat de community van habbo ouder is geworden. Habbo is minder bekend geworden dan jaren terug en oude spelers keren terug als ze ouder zijn. Ik begon in 2004 toen was ik 8. Community wordt ouder dus gemiddelde gaat omhoog. Logische cijfers.

Vroeger veel Habbo gespeeld. Begonnen met niks zonder te betalen later redelijk rijk geworden. Altijd te vinden in van die maffia kamers. Kwam altijd slap aanvliegen en eiste gelijk een hogere rang. Met een beetje slap lullen kreeg je al bijna een van de hoogste rangen. Later in een trashgang gestapt genaamd: Traidz. Die voor de lol altijd kamers overhoop gooide. Medio 2004.

Bewerkt: door NickOwnage

Geplaatst:
comment_2303374

We kunnen woensdag wel een habbo meeting doen. 's Avonds om 20:00 uur in het Koffiehuis (openbare ruimte). Doordeweekse dag en er is geen voetbal op tv dus geen enkele reden om niet te komen. :bier:

• 4 maanden later...
Geplaatst:
comment_2336478

Heeft iemand nog waardevolle meubels of eventueel zelfs credits die hij wilt doneren aan het wereld Tekafonds?

Ga eens even heel snel je mond spoelen voor ik je uit me chillkamer kick!

Teka is overal waar er chickies rondhangen :cab:
Geplaatst:
comment_2336656

Heeft iemand nog waardevolle meubels of eventueel zelfs credits die hij wilt doneren aan het wereld Tekafonds?

Ga eens even heel snel je mond spoelen voor ik je uit me chillkamer kick!

Teka is overal waar er chickies rondhangen :cab:

Dan kan hij ze bobbaen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.