Afgelopen weken vond de MACC (Musical Awards Candea College) plaats op het CC, waar wij aan mee deden. We zijn tot de laatste ronde gekomen, waar dit filmpje gemaakt is. Ik speel zelf basgitaar en doe de zang; we spelen krap 4 maandjes samen en ik ben pas 4-5 weken aan het oefenen met zingen, dus verwacht er niet te veel van . Het leek me wel leuk om 't hier te showen, om te kijken wat jullie ervan vinden.
En nee, we hebben niet gewonnen. Een paar andere dudes speelden Stairway to Heaven (Led Zeppelin) en ownden ons . Je kunt hier hun filmpje bekijken.
Afgelopen weken vond de MACC (Musical Awards Candea College) plaats op het CC, waar wij aan mee deden. We zijn tot de laatste ronde gekomen, waar dit filmpje gemaakt is. Ik speel zelf basgitaar en doe de zang; we spelen krap 4 maandjes samen en ik ben pas 4-5 weken aan het oefenen met zingen, dus verwacht er niet te veel van
. Het leek me wel leuk om 't hier te showen, om te kijken wat jullie ervan vinden.
En nee, we hebben niet gewonnen. Een paar andere dudes speelden Stairway to Heaven (Led Zeppelin) en ownden ons
. Je kunt hier hun filmpje bekijken.