Geplaatst: 31 maart 200817 jaren comment_928082 op www.9 lives staat ook een previeuw van iemand in en dan moet je naar de tweede pagina gaan en dan zegt hij dat je ook in roeibootjes kunt varen. als dit al besproken is sluit dit topic dan maar.
Geplaatst: 2 april 200817 jaren comment_930474 Ik heb die preview ook gelezen op 9lives. Daarin stond dat er in Midlle Park roeibootjes liggen in een meer. Misschien om een romantisch avondje uit te gaan met één van je vriendinnen. Ik denk dat ze ook die bedoelen idd
Geplaatst: 2 april 200817 jaren comment_930501 Lol, lijkt mij anders best gaaf, roeibootjes:P Beetje naar de overkant varen en terug:D Ik verwacht in IV toch zeker dat je met de pond/veerboot naar de overkant kan varen. Voor bijvoorbeeld 30 a 50 $. Het is natuurlijk wel zo van 'Hoe echter, hoe beter'. Toch?Swiggers 50 dollar om met de overzetboot naar de andere kant van de rivier te gaan vind ik niet bepaald realistisch...
Geplaatst: 2 april 200817 jaren comment_930505 volgens mij bedoelde hij 5 want 50 is idd niet echt normaal
Geplaatst: 2 april 200817 jaren comment_930514 Dat denk ik ook. By the way Joriz. De klokjes staan nog op wintertijd.
op www.9 lives staat ook een previeuw van iemand in en dan moet je naar de tweede pagina gaan en dan zegt hij dat je ook in roeibootjes kunt varen. als dit al besproken is sluit dit topic dan maar.