Geplaatst: 31 maart 200817 jaren comment_928123 de sindacco argento is in de missie dat je paulie sindacco vermoordt het laatst beschikbaar beetje vreemd maar goed en ook naar de missie bringing the house down word het aantal forelli exsess' ook sterk beperkt en de yardie lobo kom je vaker tegen na de eeste missie dat je gozers helpt als je een antwoord op hebt of nog meer van dat soort dingen dan zeg je maar
Geplaatst: 31 maart 200817 jaren comment_928139 De Sindacco Argento kun je na de missie Dead Reckoning niet meer krijgen omdat je dan Paulie Sindacco hebt vermoord, dus zijn de Sindacco's uitgeschakeld. En zijn ze hun gebied in The Red Light District kwijt, de andere dingen die je allemaal hebt opgenoemt zijn ook Rockstar feitjes.
Geplaatst: 31 maart 200817 jaren comment_928141 de sindacco argento is in de missie dat je paulie sindacco vermoordt het laatst beschikbaar beetje vreemd maar goeden ook naar de missie bringing the house down word het aantal forelli exsess' ook sterk beperkt en de yardie lobo kom je vaker tegen na de eeste missie dat je gozers helpt als je een antwoord op hebt of nog meer van dat soort dingen dan zeg je maar Nadat je Paulie Sindacco vermoord zijn de sindacco's uitgeroeid, en daarom zul je dus ook geen Sindacco Argentos meer tegenkomen Edit; DaH was me voor Bewerkt: 31 maart 200817 jaren door M4X
Geplaatst: 31 maart 200817 jaren Auteur comment_928156 dat van de sindacco wist ik al gedeeltelijk maar van de forelli exsess snap ik niets van
Geplaatst: 31 maart 200817 jaren comment_928172 dat van de sindacco wist ik al gedeeltelijk maar van de forelli exsess snap ik niets van In de missie Bringing The House Down wordt een groot gebied opgeblazen, dat weet je waarschijnlijk wel. Dat gebied was grotendeels in haden van de Forellis, en omdat die daar zoveel mee verloren hebben zijn die dus ook vertrokken uit Liberty City na Bringing The House Down
Geplaatst: 31 maart 200817 jaren comment_928279 daarom moet je er een paar in je garages zetten nog voor die missie,s .
Geplaatst: 1 april 200817 jaren comment_928348 Het stoorde mij ook wel wat dat na de missie Bringing The House Down ik geen Forreli Express meer had. Die reed best goed.Maar ja,uiteindelijk heb ik liever dat ze vertrekken dan dat ik hun cars kan houden.
de sindacco argento is in de missie dat je paulie sindacco vermoordt het laatst beschikbaar beetje vreemd maar goed
en ook naar de missie bringing the house down word het aantal forelli exsess' ook sterk beperkt
en de yardie lobo kom je vaker tegen na de eeste missie dat je gozers helpt
als je een antwoord op hebt of nog meer van dat soort dingen dan zeg je maar