March 31, 200817 yr ik heb SA gekocht en als ik het opstart dan krijg ik een error... dat ene irritante dat je zo'n rapport moet verzenden. weet iemand hoe ik dit wegkrijg????
March 31, 200817 yr Dan zou het kunnen dat je computer niet aan de eisen van GTA San Andreas voldoet, kijk eens op de achterkant van het doosje. Daar staan de eisen van GTA San Andreas, kijk of je computer aan de eisen voldoet. Succes!
March 31, 200817 yr Author nee, volgens mij zou hij wel moeten werken op mijn computer maar wel bedankt.
March 31, 200817 yr Heb je misschien mods geïnstaleerd of savegames gedownload? Zoja, verwijder ze dan eens en probeer dan nog eens.
March 31, 200817 yr Author Heb je misschien mods geïnstaleerd of savegames gedownload? Zoja, verwijder ze dan eens en probeer dan nog eens. nee ik heb het vaak bij m'n neef gespeeld maar nu heb ik het zelf ook gekocht en nu doet hij het niet zonder dati k al iets kon doen...
April 1, 200817 yr Author Heb je op z'n minst IETS met SA Gedaan? Zoja, Wat? Nee ik heb NIETS met SA Gedaan. Alleen gekocht...
April 2, 200817 yr Hij heeft hem nog niet eens geïnstaleerd, dus ik denk dat wat DenkaanHenk zegt waar is...
ik heb SA gekocht en als ik het opstart dan krijg ik een error... dat ene irritante dat je zo'n rapport moet verzenden.
weet iemand hoe ik dit wegkrijg????