Jump to content
Geplaatst:
comment_91300

Door een fout in het spel zijn alle voertuigen bij mij wit. Ik snap echt niet hoe dat komt. Ik heb gelezen over die patch, heb die patch ook met succes geïnstalleerd maar nog steeds zijn alle voertuigen wit. Ik vind dit enorm irritant. Ik heb zelfs het spel gekocht, ik had namelijk eerst een illigale versie. Ik heb Vice City geïnstalleerd vanaf de orginele cd's, ik heb een van de nieuwste driver voor mijn 3d kaart(geforce 2). Al mijn andere spellen doen het gewoon goed dus ik denk niet dat het aan mijn 3d kaart licht. Heeft iemand ook te maken gehad met zo'n soort probleem?

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_92193

Ik heb dat CARCOLS bestand bekeken. Het ziet er normaal uit. De code van Admiral is precies zoals bij jou. Bij de andere auto's komen ook andere kleuren voor. Ik heb geprobeerd bij verschillende auto's de witte kleuren weg te halen. Maar toen ik het ging spelen waren ze er nog steeds. Ik ga proberen om alle witte kleuren weg te halen. Of misschien hebben jullie nog een idee.

Mijn geforce 2 is voor zover ik weet niet overclocked. Ik heb geen idee hoeveel mb hij heeft. Waar kan je dat zien?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.