Geplaatst: 1 april 200817 jaren comment_928854 hallo, als ik me server op start krijg ik dit [16:50] [sac] Auth servers are currently offline. k heb me poorten open en zo hij dee dhet eert ook gewoon mensen konder spelen en op een een of andere dag ik ga slapen pc deed ik dus uit smorgens weer aan en toen deed ie niks meer weet iemand mischien een op lossing hier voor ?? mvg randolph Bewerkt: 1 april 200817 jaren door randolph
Geplaatst: 1 april 200817 jaren comment_929553 Heej, De SAC is offline gehaald, Kzou in server.cfg AntiCheat op 0 zetten, of gewoon de hele regel verwijderen. Als ik het goed heb gaat heel SAC eruit. (als ik de engelse tekst op sa-mp.com goed begrepen heb...)
Geplaatst: 2 april 200817 jaren Auteur comment_929921 jha dat gaat er uit bedankt alleen helaas doet me server het nog nie hij deed het wel op een een of andere dag deed ie het nie meer hij staat wel in de lijst alleen als ik er in sta staat er dat de server uit is helaas mvg randolph
hallo,
als ik me server op start krijg ik dit [16:50] [sac] Auth servers are currently offline.
k heb me poorten open en zo hij dee dhet eert ook gewoon mensen konder spelen en op een een of
andere dag ik ga slapen pc deed ik dus uit smorgens weer aan en toen deed ie niks meer
weet iemand mischien een op lossing hier voor ??
mvg randolph
Bewerkt: door randolph