Geplaatst: 2 april 200817 jaren comment_929728 Discovery Channel is een Amerikaanse televisienetwerk dat populair-wetenschappelijke programma's uitzendt. Discovery Channel is tevens hoofdsponsor van het wielerteam van Lance Armstrong In dit topic kan je praten over alles wat met discovery channel te maken heeft. Ikzelf kijk dagelijks naar discovery channel en dan kijk ik oa Mythbusters,Dirty Jobs,FBI Files en Survivorman.
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_970816 ik kijk altijd naar die survival programma die mensen lijden terwijl ik op de bank chips te eten
Geplaatst: 6 juni 200816 jaren comment_1009155 als ik al iets kijk van leerzame dingen op tv zijn het wel discovery & national geographic, je leert er een heleboel van. Je kunt er zelf ook nog achter aan gaan en dingen maken zover het mogelijk is altijd leuk toch. Kijk zelf vaak naar de natuur & dieren en erg intressant is het leven en de ruimte, of hoe je bruggen, huizen en dergelijke dingen gemaakt worden. En mythbusters is erg leuk maar er is gewoon genoeg te zien.
Discovery Channel is een Amerikaanse televisienetwerk dat populair-wetenschappelijke programma's uitzendt.
Discovery Channel is tevens hoofdsponsor van het wielerteam van Lance Armstrong
In dit topic kan je praten over alles wat met discovery channel te maken heeft.
Ikzelf kijk dagelijks naar discovery channel en dan kijk ik oa Mythbusters,Dirty Jobs,FBI Files en Survivorman.