Jump to content
Geplaatst:
comment_929854

Kun je als je 100% heb uitgespeeld zomaar langs het legerbasis rijden?

En kun je zomaar zonder neergeschoten te worden het legerbasis binnen komen?ja?

of nee?

Want ik race over die straat voor de legerbasis en ik word neergeschoten en de bodyquards doen ook niets. :N

Hoort dat zow?

Featured Replies

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1047720

Hee,

Wanneer je de missie 'copland' voltooid hebt, kan je bij het politie bureua een politie uniform halen in het kleedkamerje.

Zo'n beetje meteen links als je binnenkomt.

Je kan met het politie uniform gewoon op de legebasis komen, zonder dat je wordt neergeschoten.

Tenminste, dit lukt altijd bij mij! (A)

Bye:cya:

Geplaatst:
comment_1054138
Je moet wel zorgen dat je geen Wanted Level hebt. ;)

Er is een andere manier om zonder cheats, mods en het politiepakje in de basis te komen zonder dat je neergeschoten word.

Naast de basis is een Rampage te vinden, activeer de rampage en loop naar de basis. Alle soldaten zullen verdwenen zijn en er zullen alleen nog maar gangmembertjes lopen (Cubans, dacht ik). ;)

dat ene met die cubans maakt niks uit het ligt eraan wat je ''least favorite gang is'' wie dat is staat aangegeven op je checklist. als het de bijvoorbeeld haitens zijn zul je die ook moeten vermoorden :D:D

Ik heb trouwens nog nooit die "Least favorite gang" kunnen veranderen. Het staat nu op Cubans, maar ik wil het eigenlijk veranderen in Haitians. Ik heb ondertussen al honderd Haitians gefragmenteerd, maar het veranderd nog steeds niet. Misschien heeft de "Geen Politie" cheat hier iets mee te maken.

Geplaatst:
comment_1060785

Er is een andere manier om zonder cheats, mods en het politiepakje in de basis te komen zonder dat je neergeschoten word.

Naast de basis is een Rampage te vinden, activeer de rampage en loop naar de basis. Alle soldaten zullen verdwenen zijn en er zullen alleen nog maar gangmembertjes lopen (Cubans, dacht ik). ;)

dat ene met die cubans maakt niks uit het ligt eraan wat je ''least favorite gang is'' wie dat is staat aangegeven op je checklist. als het de bijvoorbeeld haitens zijn zul je die ook moeten vermoorden :D:D

Ik heb trouwens nog nooit die "Least favorite gang" kunnen veranderen. Het staat nu op Cubans, maar ik wil het eigenlijk veranderen in Haitians. Ik heb ondertussen al honderd Haitians gefragmenteerd, maar het veranderd nog steeds niet. Misschien heeft de "Geen Politie" cheat hier iets mee te maken.

Ik gebruik eerst altijd de cheat NUTTERTOOLS dan krijg je zware wapens zoals de Minigun,

Dan vlieg ik met een helicopter naar de legerbasis en landt ik op een gebouw in de basis,

Vanuit daar kan je mooi iedereen neer maaien.

Maar als je er alleen in wil komen lukt het bij mij gewoon met het politie pak.

Geplaatst:
comment_1066159

Ik gebruik eerst altijd de cheat NUTTERTOOLS dan krijg je zware wapens zoals de Minigun,

Dan vlieg ik met een helicopter naar de legerbasis en landt ik op een gebouw in de basis,

Vanuit daar kan je mooi iedereen neer maaien.

Maar als je er alleen in wil komen lukt het bij mij gewoon met het politie pak.

Volgens mij moet dat ook gewoon lukken met een politiepakje..

En anders is die andere oplossing van jou ook wel een goede.. ;)

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1104104
Zodra je toegang hebt tot het westelijke eiland zul je langs de legerbasis kunnen rijden en erin komen, maar zodra je binnen komt schieten ze je helemaal kapot... :7

De enige manier waarop je naar binnen kan, zonder cheats, is het politiepak aandoen. Als je dit aanhebt zullen de soldaten je met rust laten en kun je op je dooie gemak rondlopen. Het politiepak is na de missie 'Copland' beschikbaar. ;)

Met cheats kun je er trouwens ook niet inkomen zonder neergeschoten te worden.

Het kan echt alleen na de missie Copland met het politiepak, andere manieren zijn er (volgens mij) echt niet.

Met cheats ook wel hoor, relcheat (FIGHTFIGHTFIGHT) Dan gaan ze op elkaar schieten, en vergeten ze jou helemaal ^_^ Niet dat ik (nogsteeds) cheats gebruikt.

Geplaatst:
comment_1110278

nee,je kan allen mr binnen(zonder neer te worden geknald)met een politie pak,dat vind je bij het politiekantoor in Washington Beach

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.