Geplaatst: 2 april 200817 jaren comment_929951 Is er een auto aim in het spel? Op de PS2 versie is er geloof ik een auto-aim beschikbaar. Die activeer je door gewoon op de knop de drukken voor te richten. Op de PC zit deze functie niet, maar als je een joypad in je PC en GTA III met een joypad speelt zit er wel een auto-aim op.
Geplaatst: 2 april 200817 jaren Auteur comment_930043 Is er een auto aim in het spel? Op de PS2 versie is er geloof ik een auto-aim beschikbaar. Die activeer je door gewoon op de knop de drukken voor te richten. Op de PC zit deze functie niet, maar als je een joypad in je PC en GTA III met een joypad speelt zit er wel een auto-aim op. OK,maar is die dzan ook in VC?
Geplaatst: 2 april 200817 jaren comment_930049 OK,maar is die dzan ook in VC? Ja, de auto-aim functie zit ook in de PS2 versie van Vice City. San Andreas heeft hem ook. Als je de PC hebt zul je een joypad moeten aansluiten om op de PC een auto-aim te krijgen.
Geplaatst: 5 april 200817 jaren comment_933428 als het goed is alleen bij de ps2 versie. tenzij je met een joypad speelt op de pc :Y
Geplaatst: 11 mei 200817 jaren comment_981967 Je hoeft niet perse met joypad als je naar options gaat en dan van standaard control verandert naar classic control en dan terug gaat naar het spel dan moet je voor iemand gaan staan en met een wapen (b.v shotgun) gaan schieten moet je eerst de rechter muisknop ingedrukt houden en dan schieten dat kan niet me de M-4 de M-60 de Bazooka en de Sniper want dan ga je in de fpv. Bewerkt: 30 mei 200817 jaren door danny18
Is er een auto aim in het spel?