Geplaatst: 2 april 200817 jaren comment_929942 Hoi. ik heb iemand nodig die een singature voor me kan maken zet reactie als je er een voor me kan maken. alvast bedankt;) Type:leger. Stijl:tjaa gewoon en man met pistol bv bij leger. Grootte:maximale lengte. Afbeelding:mag je zelf kiezen als het maar een mooie is :P Tekst:Raymono Rand:optioneel. Kleuren:groen zwart verderest mag je zelf weten. Render (optioneel):mag je zelf weten Extra (optioneel):als het maar erbij past Bewerkt: 2 april 200817 jaren door raymono
Geplaatst: 2 april 200817 jaren comment_929945 Lees eens even de regels neem deze maar over en zet erin wat je wilt: [b]Type[/b]: [b]Stijl[/b]: [b]Grootte[/b]: [b]Afbeelding[/b]: [b]Tekst[/b]: [b]Rand[/b]: [b]Kleuren[/b]: [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel): EDIT@Hieronder: Kan niet, Ik maak er al een EDIT2@Hieronder: Klik maar Bewerkt: 2 april 200817 jaren door Unmountable Tijmen
Geplaatst: 2 april 200817 jaren comment_929947 Voer eerst ff dit lijste in, dan kan ik er 1voor je maken Type: Stijl: Grootte: Afbeelding: Tekst: Rand: Kleuren: Render (optioneel): Extra (optioneel): EDIT@Hierboven: Nee hoor, ik was eerder met dat zeggen dan hé EDIT2@hiervoven: Wat is een zoekfunictie?? EDIT3@hierboven: Ja ik weet wel wat een zoekfunctie is maar niet wat een zoekfunictie is Bewerkt: 2 april 200817 jaren door Sonny-The-Pilot
Geplaatst: 2 april 200817 jaren comment_929986 Hoi.ik heb iemand nodig die een singature voor me kan maken zet reactie als je er een voor me kan maken. alvast bedankt;) Type:leger. Stijl:tjaa gewoon en man met pistol bv bij leger. Grootte:maximale lengte. Afbeelding:mag je zelf kiezen als het maar een mooie is :P Tekst:Raymono Rand:optioneel. Kleuren:groen zwart verderest mag je zelf weten. Render (optioneel):mag je zelf weten Extra (optioneel):als het maar erbij past Ik doe hem wel Klaar, als er nlog wat aan moet veranderen, zeg je het maar [IMG=http://img329.imageshack.us/img329/4335/mb40mm2nr8.jpg] Bewerkt: 2 april 200817 jaren door Sonny-The-Pilot
Hoi.
ik heb iemand nodig die een singature voor me kan maken zet reactie als je er een voor me kan maken.
alvast bedankt;)
Type:leger.
Stijl:tjaa gewoon en man met pistol bv bij leger.
Grootte:maximale lengte.
Afbeelding:mag je zelf kiezen als het maar een mooie is
:P
Tekst:Raymono
Rand:optioneel.
Kleuren:groen zwart verderest mag je zelf weten.
Render (optioneel):mag je zelf weten
Extra (optioneel):als het maar erbij past
Bewerkt: door raymono