April 2, 200818 yr hee ik zou het heel erg op prijs stellen als iemand een sig voor mij maakt ik gebruik hem als signature dus 500*150 je mag zelf weten wat voor onderwerp succes Type: signature Stijl: mag je zelf weten Grootte: 500 keer 150 Afbeelding: Tekst: ja Rand: ja Kleuren: ja Render (optioneel): ja Extra (optioneel):nee Edited April 2, 200818 yr by pie is delicous!
April 2, 200818 yr Volgens mij heb je niet de regels gelezen. Je moet dit lijstje invullen: [b]Type[/b]: [b]Stijl[/b]: [b]Grootte[/b]: [b]Afbeelding[/b]: [b]Tekst[/b]: [b]Rand[/b]: [b]Kleuren[/b]: [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel):
April 2, 200818 yr Verdorie EDIT@Hieronder: Ik ben niet boos hoor, Maar verdorie weer een dubbelpost Edited April 2, 200818 yr by Unmountable Tijmen
April 2, 200818 yr Author Verdorie sry tijmen als je het nog wil veel succes EDIT:wil je nog of niet? Edited April 2, 200818 yr by pie is delicous!
April 13, 200818 yr waarom zet je bij tekst:ja ???? wil je ja hebben als tekst Hij is hier nogmaar net, dat hele lijstje kende hij niet. Dus ik denk dat hij gewoon bedoelt van: Ja ik wil tekst erop, waarschijnlijk is dat dan zijn naam.
hee ik zou het heel erg op prijs stellen als iemand een sig voor mij maakt ik gebruik hem als signature dus 500*150
je mag zelf weten wat voor onderwerp succes
Type: signature
Stijl: mag je zelf weten
Grootte: 500 keer 150
Afbeelding:
Tekst: ja
Rand: ja
Kleuren: ja
Render (optioneel): ja
Extra (optioneel):nee
Edited by pie is delicous!