Geplaatst: 2 april 200817 jaren comment_930644 dit is mijn eerste, toon wat je uit komt en geef gerust comentaar en zeg wat beter kan ^^ en vergeef mijn fout op het einde in het plaatje staat 'aartdognaux' maar die x moet weg ^^ Bewerkt: 2 april 200817 jaren door aartdognau
Geplaatst: 4 april 200817 jaren comment_931765 ik heb je tut gevolgd. ik vind het een leuke tutorial en makkelijk te volgen. leerzaam voor de beginnende photoshopper ik wil alleen even 1 foutje opmerken... bij de stap dat je zegt kopieer de layer en doe motion blur en dan zeg je: zet hem op overlay. Dan zie je dus nix meer of ik heb het verkeerd opgevat dat kan natuurlijk. Maar ik dacht dat het de bedoeling was de kleuren van je render als achtergrond in het patroon van je brush actie te krijgen. dan moet je de blending mode dus gewoon op normal laten staan nouja dit is mijn resultaat
Geplaatst: 7 april 200817 jaren comment_935177 Goed gemaakt maar je hebt je render er niet mooi ingeplaatst vind ik.
Geplaatst: 20 april 200817 jaren comment_949162 Sorry hoor. Maar ik vind het echt een k*t tutorial. Dan is me render helemaal wazig en dan kom jij opeens: Ja nou leg ik niet meer verder uit anders wordt het te lang. Dus ik zit daar met m'n domme signature!4/10 < Als ik een beoordeling moest geven. Ciao
Geplaatst: 20 april 200817 jaren Auteur comment_949232 Sorry hoor. Maar ik vind het echt een k*t tutorial. Dan is me render helemaal wazig en dan kom jij opeens: Ja nou leg ik niet meer verder uit anders wordt het te lang. Dus ik zit daar met m'n domme signature!4/10 < Als ik een beoordeling moest geven. Ciao ja lees dan ff verder! an zie je dat je die render er nog eens boven moet plaatsen! -_- geduld moet je hebben hé!! en lezen moet je ook kunnen
dit is mijn eerste,
toon wat je uit komt
en geef gerust comentaar en zeg wat beter kan ^^
en vergeef mijn fout op het einde in het plaatje staat 'aartdognaux' maar die x moet weg ^^
Bewerkt: door aartdognau