Geplaatst: 3 april 200817 jaren comment_930816 ik moet de sims 2 herinstaleren en ik wil graag mijn buurten behouden welke map is dat
Geplaatst: 3 april 200817 jaren comment_930819 ik moet de sims 2 herinstaleren en ik wil graag mijn buurten behouden welke map is dat Als ik het goed heb moet je naar Mijn Documenten > EA Games > De Sims 2 > en dan zie je een mapje: ''Neightborhoods'' Succes
Geplaatst: 3 april 200817 jaren Auteur comment_930824 ik moet de sims 2 herinstaleren en ik wil graag mijn buurten behouden welke map is dat Als ik het goed heb moet je naar Mijn Documenten > EA Games > De Sims 2 > en dan zie je een mapje: ''Neightborhoods'' Succes en ik wil graag een spesifieke buurt zit dat er in
Geplaatst: 3 april 200817 jaren comment_930841 en ik wil graag een spesifieke buurt zit dat er in Specifieke buurt? Wat bedoel je daar precies mee? Als je bedoeld eigen buurten die je zelf gecreëerd hebt, dat weet ik niet voor de 100% zeker, ik dacht het wel. Aangezien ik bij mij zelf geen andere vergelijkbare map zie met buurten.
Geplaatst: 3 april 200817 jaren Auteur comment_931208 en ik wil graag een spesifieke buurt zit dat er in Specifieke buurt? Wat bedoel je daar precies mee? Als je bedoeld eigen buurten die je zelf gecreëerd hebt, dat weet ik niet voor de 100% zeker, ik dacht het wel. Aangezien ik bij mij zelf geen andere vergelijkbare map zie met buurten. ik zal eens gaan proberen bedankt
ik moet de sims 2 herinstaleren en ik wil graag mijn buurten behouden welke map is dat