Geplaatst: 3 april 200817 jaren comment_931052 Hallo leden, ik heb een hele tijd niks meer met PS gedaan en sinds gister weer eens wat geprobeerd, dit is het resultaat: Ik heb gebruik gemaakt van een Gif Afbeelding. Tevens ook mijn eerste keer dat ik een gif afbeelding gebruik. Rate's en tips zijn van harte welkom
Geplaatst: 3 april 200817 jaren comment_931094 Heb je alles zelf gemaakt? Ik kan de bewegende signature niet maken. Hoe doe jij dat? Het is wel simpel met sommige matig tekening wel leuk. 7,5/10
Geplaatst: 3 april 200817 jaren comment_931103 Het ziet er vrij simpel uit (achtergrond) maar ook wel heel mooi. Jij hebt het niet te druk gemaakt. De bewegende giraffe is een beetje vaag. Het is niet vloeiend maar ook niet blokkerig. 8/10.
Geplaatst: 3 april 200817 jaren comment_931150 ik vind het wel gemiddeld 8/10 mischien wat duidelijkere tekst maar vid het wel geslaagd
Geplaatst: 3 april 200817 jaren Auteur comment_931171 Heb je alles zelf gemaakt? Ik kan de bewegende signature niet maken. Hoe doe jij dat? Het is wel simpel met sommige matig tekening wel leuk. 7,5/10 Bedankt voor het rate De achtergrond heb ik inderdaad simpel gemaakt gewoon groen en blauw brushen. Het bord met ''pas op wild'' heb ik van een afbeelding uitgeknipt en daarna tekst erin gezet. De bomen heb ik met een Tree Brush gemaakt en de Giraf is gewoon een gif afbeelding van internet. Alleen heb ik er wel ander halve dag aangezeten omdat ik die giraf maar niet kon laten bewegen... Maar dat is nu gelukt
Hallo leden,
ik heb een hele tijd niks meer met PS gedaan en sinds gister weer eens wat geprobeerd, dit is het resultaat:
Ik heb gebruik gemaakt van een Gif Afbeelding. Tevens ook mijn eerste keer dat ik een gif afbeelding gebruik.
Rate's en tips zijn van harte welkom