Geplaatst: 5 februari 200520 jaren comment_91624 Ik wil graag men zelfgemaakte skins op gtagames zetten ( skins zijn getest en ik vind ze super = gemaakt met paint ) Hoe moet ik dit doen , mijn ontwerp zenden naar een moderator of moet ik eerst screens laten zien ?
Geplaatst: 5 februari 200520 jaren comment_91801 Staan de Skins er al op? Ik wil er zoveel mogelijk Mooie dan hé
Geplaatst: 5 februari 200520 jaren comment_91875 Mail Skins Het insturen van zelfgemaakte skins kan. Alleen moet de skin aan een aantal eisen voldoen: -Vermeld je naam -Vermeld je skinnaam! -Bestand kleiner dan 1 MB -BMP bestand of ingepakt BMP bestand(ZIP of RAR) -Het moet er orgineel uitzien, je mag niet alleen de kleuren aangepast hebben van de normale skin. -Voeg screenshots toe van je skin dan kunnen we je skin sneller plaatsen. Mail je skin naar uploadskin@gtagames.nl GTAGames.nl - Mail Waarom maak je 2 PRECIES dezelfde topics??
Ik wil graag men zelfgemaakte skins op gtagames zetten ( skins zijn getest en ik vind ze super = gemaakt met paint )
Hoe moet ik dit doen , mijn ontwerp zenden naar een moderator of moet ik eerst screens laten zien ?