Jump to content
Geplaatst:
comment_931743

Ik ben geobsedeerd door pretparken vandaar. :D

Het is m'n allereerste sig in PS. Ik heb wel al wat andere dingen in PS gemaakt maar een sig nog nooit.

Ik werk dan ook nog maar een maand of 2 met PS ( CS3 ).

DDSignBlurZoom-1.jpg

Bewerkt: door RonaldVC

Featured Replies

Geplaatst:
comment_931803

Ik heb je signature even toegevoegd in de eerste post, zodat voor iedereen duidelijk is wat je laat raten. Daarnaast heb ik de poll verwijderd, omdat dit niet echt de bedoeling van de Showroom. Mensen kunnen je signature een cijfer geven, en hun commentaar achterlaten in hun post. ;)

Sorry voor deze onderbreking, verder met het beoordelen van Sebast258's post. :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_931806
Voor eerste keer is goed maar voor gewone gebruiker is gewoontjes.

Dankje, ik heb er nu ook weer niet zooo veel tijd aan besteed he.

Ik verwacht geen rode loper ofzo. :puh:

@ RonaldVC: Geeft toch niet? Het is jouw werk he, kan jij toch niet aan doen? :tu:

Geplaatst:
comment_931820

Tjah, Tjah, Tjah. Voor een beginner is het best wel goed. Maar voor een Forum gebruiker(Die al lang op het forum is) is het niet zo heel goed. Een beetje een leeg achtergrond en het lettertype is een beetje kaal. En die strepen daaronder vind ik ook niet mooi. Voor een beginner best wel goed. Maar toch een 6. Hier een hele lijst met turtorials, probeer daar eens een paar van en dan laat het nog maar eens zien! ^_^ Succes! :tu:

Geplaatst:
comment_931844

Voor iemand die net begonnen is wel goed :Y Zelf, kan ik het óók niet echt goed :$ Maar, ik oefen het elke dag :schater: Want..... Oefenen baart kunst :7 Maargoed, verder met die van jou. Die strepen kan je de volgende keer wel wat rechter zetten. En dan nog wat, waarom die é?? Het is toch gewoon e? Tenminste, zo staat het bij je naam. Cijfer: 6,9/10 Goodluck! ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.