Geplaatst: 4 april 200817 jaren comment_932292 Ik heb gehoord dat de eerste missie van GTA IV een soort Tutorial missie wordt. Is hier al meer bekend over ? Ik ben namelijk wel eens benieuwd hóé het spel begint en wat de eerste missie is. Weet iemand dit of kan ik dat ergens vinden ? Alvast bedankt, Mematox. Ciao
Geplaatst: 5 april 200817 jaren comment_932532 Bleed Out is een tutorial missie om kennis te maken met het nieuwe handgevecht systeem. Roman belt je met de mededeling dat hij wordt belaagd door Albanese loansharks die hij geld schuldig is. Begeef je zo snel als je kunt naar Roman (zijn locatie staat aangegeven op de radar). Bron: WikiGTA. Dus is de eerste missie toch een tutorail
Geplaatst: 5 april 200817 jaren comment_932573 Of gewoon in het nederlands op onze wikigta.org Ahh beter Ga het meteen ff door lezen allemaal EDIT: heel errig netjes gedaan! Bewerkt: 5 april 200817 jaren door Biocount
Geplaatst: 5 april 200817 jaren comment_933002 gewoon op wikigta sommige missie,s daarop kun je ook al lezen.
Geplaatst: 5 april 200817 jaren comment_933004 Het is wel logisch want in GTA SA was dat ook zo, in Cleaning the Hood kreeg je te horen hoe je moest aanvallen en blokken enzo, en in Nines and AK's kreeg je te horen hoe je moest schieten en richten
Ik heb gehoord dat de eerste missie van GTA IV een soort Tutorial missie wordt. Is hier al meer bekend over ? Ik ben namelijk wel eens benieuwd hóé het spel begint en wat de eerste missie is. Weet iemand dit of kan ik dat ergens vinden ?
Alvast bedankt,
Mematox.
Ciao