Geplaatst: 4 april 200817 jaren comment_932329 Heb er wat in omgeprutst en dit is mijn 3e sig. Daarna zal ik me stil houden vandaag Graag verbeteringen melden.
Geplaatst: 4 april 200817 jaren comment_932344 Kan je zeggen wat je hebt gedaan? Want volgens mij heb je een stock gebruikt en dan een border er omheen.
Geplaatst: 4 april 200817 jaren Auteur comment_932349 Ik heb het hele programma over de kop gehaald om mijn naam erin te zetten links en rechtsonderin
Geplaatst: 4 april 200817 jaren comment_932379 Ik heb het hele programma over de kop gehaald om mijn naam erin te zetten links en rechtsonderin Het is opzich wel mooi dat het doorshemerig is, maar linksonder wel erg onopvallend. Verder wijkt er niks af van het origineel? Probeer voortaan wat meer effectjes toe te voegen. Nu kan je niet zeggen dat het jouw creatie is. Snap je?
Geplaatst: 5 april 200817 jaren comment_932644 Euh? Ik zie niets vernieuwd. Het ziet nogal blokkerig maar dat is foto van spel. Ahja ik zie 2 BB beter lettertype van Bully dan past het nog beter. Euh wat nog vernieuwd. Beter volegnde keer meer effecten. Ik geef maar 6,2/10
Geplaatst: 5 april 200817 jaren comment_932655 hoe voeg je effecten toe? Waarmee werk je? Als je met Adobe PS werkt, dan zou je wat tutorials kunnen volgen. Dan krijg je vanzelf door hoe het werkt. Met paint (shop pro) weet ik het niet
Heb er wat in omgeprutst en dit is mijn 3e sig. Daarna zal ik me stil houden vandaag
Graag verbeteringen melden.