April 4, 200817 yr heb vraag hoe doe ik internet via kabel op de ps3 ik heb gedaan ze zeggen steeds iets met de ip adress weet iemand dat?? of maak ik een fout????
April 5, 200817 yr Kan vanalles zijn. Zeg even hoe je het hebt aangesloten, welke PS3 variant je hebt, wat zegt hij precies (iets met IP-adres is nogal vaag), enzovoorts. Dan is het probleem eerder vindbaar. Snap je? Edited April 5, 200817 yr by TomHagen
April 5, 200817 yr heb vraag hoe doe ik internet via kabel op de ps3 ik heb gedaan ze zeggen steeds iets met de ip adress weet iemand dat?? of maak ik een fout???? Misschien is je internet beveiligd en moet je eerst (bijvoorbeeld) het MAC adres van je playstation 3 toestaan. Meestal is dit enkel als je een router hebt (maar dan niet draadloos).
April 5, 200817 yr Author MAC adres van je playstation 3 toestaan hoe doe ik dat dan ? Edited April 12, 200817 yr by indo1991
heb vraag hoe doe ik internet via kabel op de ps3 ik heb gedaan ze zeggen steeds iets met de ip adress weet iemand dat??
of maak ik een fout????