Geplaatst: 5 april 200817 jaren comment_933054 http://www.gtagaming.com/forums/showthread.php?p=1750592. op deze site staan alle bedrijven die er tot nu toe gevonden zijn. weet iemand ook of je in alle bedrijven kan. Als ik goed antwoord heb sluit dit topic dan drekt maar .
Geplaatst: 6 april 200817 jaren Auteur comment_934561 niet in alle hoor hoe wou je in die pstkantoren gaan dan? Waarom als je het antwoord weet vraag je het dan nog, je vraagt of je in alle bedrijven kan en zelf zeg je dat je niet in de postkantoren kan????? (beetje vaag) Ontopic: ik hoop gewoon dat je in iedergeval in het merendeel van de bedrijven kunt komen dat lijkt mij het leukst je zit me wel uit te locken he.
Geplaatst: 6 april 200817 jaren comment_934710 niet in alle hoor hoe wou je in die pstkantoren gaan dan? Waarom als je het antwoord weet vraag je het dan nog, je vraagt of je in alle bedrijven kan en zelf zeg je dat je niet in de postkantoren kan????? (beetje vaag) Ontopic: ik hoop gewoon dat je in iedergeval in het merendeel van de bedrijven kunt komen dat lijkt mij het leukst je zit me wel uit te locken he. lol