Geplaatst: 5 april 200817 jaren comment_933684 Kan je een car neerzetten die later weer weg gaat aan de hand van een command? dus iemand typt /needcar en je krijgt een wagen(ID voorgeprogrammeerd).. Dat zou wel vet cool zijn Nick!!
Geplaatst: 5 april 200817 jaren comment_933854 xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx Bewerkt: 30 oktober 201410 jaren door Niceguy36
Geplaatst: 6 april 200817 jaren comment_933885 Kan je een car neerzetten die later weer weg gaat aan de hand van een command? dus iemand typt /needcar en je krijgt een wagen(ID voorgeprogrammeerd).. Dat zou wel vet cool zijn Nick!! ja dit zoek ik ook ik moest op een server altijd /v ID intoetsen en dan kreeg je het gevraade id kan iemand mij helpen, en ook met dingen bouwen zijn er commando's zodat de spelers ook dingen kunnen bouwen, dit kon ook op de server met /mcreate voor /v moet je maar eens zoeken naar FilterScript DEBUG En nick5556 wil je dan dat de car meteen weg gaat? Of dat hij naar 1 min. ofzo weggaat? Of wil je er een cmd voor? public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { DestroyVehicle(currentveh); return 1; } Zet DestroyVehicle(currentveh); in de OnPlayerExitVehicle plek en de car wordt gedelete als een speler de car uit gaat. Admin cmd voor car verwijderen: if(strcmp(cmdtext, "/destroycar", true) == 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new currentveh; currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid); DestroyVehicle(currentveh); SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, "Car destroyed!!!"); } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "You need to be in a car!"); } return 1; } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "You need to be rcon-admin to use this command!"); } return 1; } Bewerkt: 6 april 200817 jaren door Juwayri
Geplaatst: 6 april 200817 jaren Auteur comment_934051 Het is de bedoeling dat als een admin in de middle of nowere zit dat hij/zij een auto kan oproepen. Dat diezelfde auto pas weg gaat nadat de server offline ging. Zoiets bedoel ik..
Geplaatst: 6 april 200817 jaren comment_934102 xxxx xxxx xxxxxxxx xxxxxx xxxxxxx Bewerkt: 30 oktober 201410 jaren door Niceguy36
Geplaatst: 7 april 200817 jaren Auteur comment_935374 Het is de bedoeling dat als een admin in de middle of nowere zit dat hij/zij een auto kan oproepen. Dat diezelfde auto pas weg gaat nadat de server offline ging. Zoiets bedoel ik.. hmmm..
Geplaatst: 11 april 200817 jaren comment_938528 Als je een server uit zet/restart dan gaan alle gespawnde voertuigen automatisch weg. Hoef je helemaal niks voor te doen.
Geplaatst: 16 april 200817 jaren comment_945197 //get a NRG{ if (strcmp("/nrg", cmdtext, true, 10) == 0) { new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:Angle, carid; GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle); carid = GetPlayerVehicleID(playerid); carid = CreateVehicle(522,X,Y,Z,Angle,-1,-1,600); ChangeVehiclePaintjob(carid,0); PutPlayerInVehicle(playerid,carid,0); TogglePlayerControllable(playerid,true); return SendClientMessage(playerid, 0x40FF40FF, "You Spawned a NRG!"); } } dit heb ik, en t werkt, ook wordt je gelijk op de nrg gezet, als dit gebeurt is t ook zo, dat de NRG's krachtiger zijn, ze trekken autowheelies en autostoppies
Kan je een car neerzetten die later weer weg gaat aan de hand van een command? dus iemand typt /needcar en je krijgt een wagen(ID voorgeprogrammeerd).. Dat zou wel vet cool zijn
Nick!!