Geplaatst: 28 april 200421 jaren comment_5946 Ik heb een scooter gedownload van een site. Maar ik heb een probleem Ik weet hoe alles moet enz. (blijkbaar niet) maar ik wil de scooter.txd replacen maar dan zegt ie: "File Acces Denied". Please help me EDIT: En als ik één delete komt er te staat: "Dir File Error! It might be in using! En dat terwijl ik nix van Vice City heb aanstaan
Geplaatst: 7 mei 200421 jaren comment_6761 Je moet het niet direct openen, maar klik op "bestand" (of File) en dan Import.en dan het dff file openen! Nu werkt het meestal wel Ja sorry, neem me niet kwalijk maar dat doe ik namelijk ook. Maar als ik dan een mens importeer dan doet ie het niet meer. Met een auto of tafel doet ie het wel. Maar hoe moet ik da een mens veranderen?
Geplaatst: 7 mei 200421 jaren comment_6772 Als ik een file in de gta3.img wil plaatsen krijg ik access denied als ik iets wil verwijderen...access denied,man ik wordt er stront ziek van :blink:
Geplaatst: 12 juni 200420 jaren comment_9182 waar download ik inmg tool? Wat dacht je van GTAgames.nl
Geplaatst: 14 juni 200420 jaren comment_9263 euhm als ik die dff en txd bestanden wil verwijderen is er een "dir file error! it might be in use" Het alleen lezen staat al af, ik weet echt nie wat ik moet doen:s
Geplaatst: 14 juni 200420 jaren Auteur comment_9276 Uhm.. Welke map heb je alleen lezen uit gezet. Het moet de map zijn van GTA Vice City! Niet die van Rockstar Games of de "models map"...
Ik heb een scooter gedownload van een site. Maar ik heb een probleem
Ik weet hoe alles moet enz. (blijkbaar niet) maar ik wil de scooter.txd
replacen maar dan zegt ie: "File Acces Denied".
Please help me
EDIT: En als ik één delete komt er te staat: "Dir File Error! It might be in using!
En dat terwijl ik nix van Vice City heb aanstaan