Ik heb al wat rond gezocht in ''Webdesign & Programmeren" maar kwan niet echt een soort gelijk topic tegen vandaar dat ik bij deze dit topic aanmaak.
Ik zit al een tijdje te denken om ook als hobby zo'n Free Website te maken, alleen is mijn ervaring 0,1 (heb namelijk ooit is zo'n blog gemaakt) Ik weet wel al een onderwerp Maar valt dit te leren of is dit voor mij onbegonnen werk? Ben er namelijk tot nu toe wel gemotiveerd onder Misschien dat jullie mij kunnen uitleggen hoe het in zijn werk gaat. Wat ik nodig heb, wat moet ik weten en hoe pak ik het allemaal aan?
Hallo leden,
Ik heb al wat rond gezocht in ''Webdesign & Programmeren" maar kwan niet echt een soort gelijk topic tegen vandaar dat ik bij deze dit topic aanmaak.
Ik zit al een tijdje te denken om ook als hobby zo'n Free Website te maken, alleen is mijn ervaring 0,1 (heb namelijk ooit is zo'n blog gemaakt) Ik weet wel al een onderwerp
Maar valt dit te leren of is dit voor mij onbegonnen werk? Ben er namelijk tot nu toe wel gemotiveerd onder
Misschien dat jullie mij kunnen uitleggen hoe het in zijn werk gaat. Wat ik nodig heb, wat moet ik weten en hoe pak ik het allemaal aan?
BVD Global