Geplaatst: 6 april 200817 jaren comment_934372 Wat is nou eigenlijk het geheim van de nieuwe engine? post hier jou idee of mening
Geplaatst: 6 april 200817 jaren comment_934380 ik heb iets gelezen erover is dat temaken met dat elke persoon in IV een eigen opbouw heeft
Geplaatst: 6 april 200817 jaren comment_934460 ik heb iets gelezen erover is dat temaken met dat elke persoon in IV een eigen opbouw heeft Klopt Lees >dit<< maar even.Over de engine: Euphoria Groeten, Thegtaman
Geplaatst: 6 april 200817 jaren comment_934467 ik heb iets gelezen erover is dat temaken met dat elke persoon in IV een eigen opbouw heeft Klopt Lees >dit<< maar even.Over de engine: Euphoria Groeten, Thegtaman Euphoria is de engine niet hoor. RAGE is de engine van GTA IV
Geplaatst: 6 april 200817 jaren comment_934469 ik heb iets gelezen erover is dat temaken met dat elke persoon in IV een eigen opbouw heeft Klopt Lees >dit<< maar even.Over de engine: Euphoria Groeten, Thegtaman het is dat
Geplaatst: 6 april 200817 jaren comment_934473 ik heb iets gelezen erover is dat temaken met dat elke persoon in IV een eigen opbouw heeft Klopt Lees >dit<< maar even.Over de engine: Euphoria Groeten, Thegtaman Euphoria is de engine niet hoor. RAGE is de engine van GTA IV Ow hehe Daar weet ik niks van
Geplaatst: 6 april 200817 jaren comment_934489 en dronken in dit spel worden heeft ook te maken met de euphoria engine.
Geplaatst: 6 april 200817 jaren comment_934491 en dronken in dit spel worden heeft ook te maken met de euphoria engine. Euphoria is geen engine, RAGE is de Engine van GTA IV, Euphoria is de technologie waar ze mee werken. (ofzoiets )
Geplaatst: 6 april 200817 jaren comment_934494 en dronken in dit spel worden heeft ook te maken met de euphoria engine. Euphoria is geen engine, RAGE is de Engine van GTA IV, Euphoria is de technologie waar ze mee werken. (ofzoiets ) Oow, heb ik weer maar bedankt
Geplaatst: 6 april 200817 jaren comment_934495 en dronken in dit spel worden heeft ook te maken met de euphoria engine. Euphoria is geen engine, RAGE is de Engine van GTA IV, Euphoria is de technologie waar ze mee werken. (ofzoiets ) Ik snap het verschil niet maarja
Geplaatst: 6 april 200817 jaren comment_934499 ik ook niet we weten het over 23 dagen.(extra vroeg naar bed dan ben ik sneller bij 29 april).
Geplaatst: 6 april 200817 jaren comment_934511 Volgends mij houdt Euphoria in: Ieder mens in Liberty City reageert zoals jij op die momenten ook zou reageren. Iedereen heeft ook zijn eigen stijl, zo dacht ik. En de RAGE is de manier hoe ze dat uitvoeren en de andere Graphics. (Dacht ik..) Ciao
Geplaatst: 6 april 200817 jaren comment_934516 bijvoorbeeld dus als je schiet op iemand dat die dan iets laat vallen zoals boodschappen.
Geplaatst: 6 april 200817 jaren comment_934521 bijvoorbeeld dus als je schiet op iemand dat die dan iets laat vallen zoals boodschappen. Dat is logisch. Maar hiermee wordt bedoeld dat als jij op de straat met een pistool rondloopt en er zijn getuiges , als je dan de volgend keer terug komt blijven hun jou herinneren en zullen ze de politie bellen. En hoe ze lopen , reageren , praten heeft er allemaal mee te maken. Ciao
Geplaatst: 6 april 200817 jaren comment_934522 Quote van DaBeast uit dit topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=57731&hl=De nieuwe RAGE engine die GTA IV gaat gevruiken heeft een advanced realtime (realtime betekend dat alles meteen op het scherm gerendert word, zonder merkbare wachttijden, zoals in Vray) rendering system. Waardoor de models en de environvent er veel realistischer uit gaan zien. Ook maakt de engine gebruik van dynamische schaduws en lichtinval, wat wil zeggen dat de belichting van de models veranderen aan de hand van de zon en lichtpunten. Dit is tenopzichte van radiositty en NVC (night vertex colors) (2 technieken die San Andreas gebruikt, statische belichting (stilstaande/niet door licht veranderde belichting) veel realistischer. En Euphoria is gewoon de physics. Bewerkt: 6 april 200817 jaren door Gangsta
Wat is nou eigenlijk het geheim van de nieuwe engine?
post hier jou idee of mening