Geplaatst: 5 februari 200520 jaren comment_91799 Hey, Wie van jullie weet nog een goeie game met actie een beetje zoals VC bijvoorbeeld en met missies enzo.. Alvast bedankt!
Geplaatst: 5 februari 200520 jaren comment_91809 maffia , zoiet zoals gta maar dan soort van ouder ja gameplay audere auto's .
Geplaatst: 5 februari 200520 jaren comment_91828 Moet het voor de PS2, of voor de PC zijn? of maakt dat niet uit?
Geplaatst: 5 februari 200520 jaren Auteur comment_91830 Doe maar PC daar zijn ze meestal goedkoper @Marco wel een beetje nieuwer graag
Geplaatst: 5 februari 200520 jaren comment_91903 @Marco wel een beetje nieuwer graag Met Mafia is niks mis mee. Ik heb het een paar keer gespeeld en vond het wel een leuk spel. Ik denk als ik een keertje wat geld over heb , Mafia ga kopen voor de PS2. Misschien de '' The Getaway - Black Monday '' Ik heb hem nog nooit gespeeld. :o Maar misschien is die wel leuk. Bewerkt: 5 februari 200520 jaren door Mazzeltje
Geplaatst: 5 februari 200520 jaren comment_91923 @Marco wel een beetje nieuwer graag Met Mafia is niks mis mee. Ik heb het een paar keer gespeeld en vond het wel een leuk spel. Ik denk als ik een keertje wat geld over heb , Mafia ga kopen voor de PS2. Misschien de '' The Getaway - Black Monday '' Ik heb hem nog nooit gespeeld. :o Maar misschien is die wel leuk. Je kan beter dan eerst de eerste Getaway spelen want dan weet je beter hoe het spel in elkaar zit. Want ze hebben nogal een apart verhaallijn, je moet 2 personage's zijn.
Geplaatst: 5 februari 200520 jaren comment_91997 @Marco wel een beetje nieuwer graag Met Mafia is niks mis mee. Ik heb het een paar keer gespeeld en vond het wel een leuk spel. Ik denk als ik een keertje wat geld over heb , Mafia ga kopen voor de PS2. Misschien de '' The Getaway - Black Monday '' Ik heb hem nog nooit gespeeld. :o Maar misschien is die wel leuk. <_< dat zou ik maar beter niet doen, de graphics zijn niet van hoogstaande kwaliteit de gameplay even min, net zoals de missies <_< ik zou voor max payne 2 gaan
Geplaatst: 5 februari 200520 jaren comment_92012 Ik heb Max Payne 2 ook. Ik vond het een heel gaaf spel, heb hem ook binnen 1,5 week uitgespeelt. Dit spel is zeker de moeite waard.
Geplaatst: 5 februari 200520 jaren comment_92053 Hoe lang speel je dan wel niet per dag? Ik pas na 2 - 3 weken ong.
Geplaatst: 6 februari 200520 jaren comment_92080 halflife 2 is ook een erg mooi spel, maar ik weet niet of jij zo'n game bedoeld
Geplaatst: 6 februari 200520 jaren comment_92096 Hoe lang speel je dan wel niet per dag? Ik pas na 2 - 3 weken ong. Als ik echt een goed spel speel, raak ik er echt verslaafd aan. Maar, ik speelde het wel in de vakantie. Dus kon rustig de hele dag spelen. (anders had ik er idd wel langer over gedaan.)
Geplaatst: 6 februari 200520 jaren comment_92196 Ow okee... En wat Half-Life 2 betreft, dit is echt een spel dat te duur voor de meesten is en zo niet zijn er maar weinig computers die dit spel echt lekker draaien... dus daar moet je dan wel even op letten Over zware spellen gesproken, Far Cry is ook een vette game!
Geplaatst: 8 februari 200520 jaren Auteur comment_93052 Oke bedankt voor jullie reacties ik zal wat over die spellen opzoeken en kijken welke de leukste is!
Geplaatst: 8 februari 200520 jaren comment_93184 Max Payne :rolleyes: oorlogsgames : H&D , Medal of Honor , ... :o Killzone :lol: -... <_< :lol:
Hey,
Wie van jullie weet nog een goeie game met actie een beetje zoals VC bijvoorbeeld en met missies enzo..
Alvast bedankt!