Jump to content
Geplaatst:
comment_934534

Hey mensen !

Als je je contacten uitnodigt voor een afspraak, gaat dat dan net zo als bij SA dat je een minigame moet doen ofzo ? Zoals dat dansen met je vrienden en daarna meteen naar haar huis moet. Het zou tenslotte leuker zijn als je zelf kon bepalen waar en tot hoelaat je bleef.

Ik heb gehoord dat je je contacten kunt vermoorden (:7). En dan ? Als je al je contacten vermoord ? Heb je dan het spel uitgespeeld ? Lijkt me stug !

Dan zal ik blijkbaar mijn Contacten supergoed moeten verdedigen als ik nog missies van diegene wil krijgen ?

Please reageer hier eens op :Y

Ciao :cya:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_935815
Bedoel je dat je geen MP meer kan spelen als je 1 vermoord?

Nee, er zullen geen major changes zijn hoor, als je een van je persoontjes kwijtraakt, maar eerder kleinere missies die wegvallen, of die je pas later kunt beeindigen... Zo van die dingen :D

Dat weet je goed, heb je het al gespeeld ofzo

Geplaatst:
comment_935871
Bedoel je dat je geen MP meer kan spelen als je 1 vermoord?

waarom zou je die vermoorden dan dat slaat toch nergens op.

op de straten lopen genoeg mensen om naar de hel te gaan.

Geplaatst:
comment_942229

Je moet het volgens mij zien als de Dates in SA.

Je kan er mee weg en dat verbeterd dan de relatie die je hebt met die persoon (als je het goed aanpakt)

Vermoord je er 1 dan zullen sommige "bonussen" niet beschikbaar zijn voor je.

De mainline van het spel zal gewoon hetzelfde blijven ^_^

Geplaatst:
comment_942240
Bedoel je dat je geen MP meer kan spelen als je 1 vermoord?

Nee, er zullen geen major changes zijn hoor, als je een van je persoontjes kwijtraakt, maar eerder kleinere missies die wegvallen, of die je pas later kunt beeindigen... Zo van die dingen :D

Dat weet je goed, heb je het al gespeeld ofzo

Dit is al bevestigd door VP of Creative, Dan Houser and Rockstar North Art Director Aaron Garbut.

interview 1

interview 2

IGN: So is part of the hope then that if I play the game and I come up to my friend and I'm like, "oh man, this, this and this happened," and the friend is like, "oh well, something completely different happened to me." Is that something that you guys are going for?

Houser: Yeah, within reason. It's not like there's 14,000 different paths through the game at all, because again you couldn't do that at this level of production value. But yeah, there's plenty of things that if you play through the game and I play through the game, we'll have broadly similar experiences, but there's lots of twists and turns where you'll have made different choices, done different things, just randomly seen different things and there will be plenty of differences in those. Including some cutscenes -- not fundamental ones. It should feel pretty fun to the player, feel like they are manipulating the outcomes.

Geen major changes dus maar wel dingetjes die wegvallen of die je pas later kan beeindigen, dat soort dingen ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.