Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_934997

Nog ruim 3 weekjes, en menig gamer kan dan aan de slag gaan met GTA IV. Iedereen heeft waarschijnlijk wel een idee hoe ze het die dag gaan aanpakken. Bijvoorbeeld:

- De wekker zetten om 6 uur en voor de deur van de plaatselijke gameboer te staan.

- Rustig wakker worden ( tot zover dat kan, ) aankleden en naar de winkel lopen/fietsen/rijden gezien je de game toch al heb gereserveerd.

- Even wat recensies lezen die dag en kijken of je GTA IV echt moet kopen.

En zo kan ik er nog veel meer bedenken. Ik ben dus benieuwd wat jullie plannen zijn ^_^.

Mijn plan:

Ik heb de game ruim 1 jaar geleden gereserveerd in één gameshop in Haarlem. Ik ben dus zeker dat ik deze game heb op de dag dat die uitkomt. Ik wil de game niet in mijn eentje spelen, GTA is altijd veel leuker geweest in gezelschap. Ik heb dus laatst een mailtje gestuurd naar een aantal vrienden ( en me vriendin ) om te vragen of zij 29 April naar mij willen komen om vervolgens de game te spelen.

Ik zal even puntsgewijs neer zetten:

- 10.00 uur sta ik voor de winkel om de game te bemachtigen.

- 10.30 uur ben ik thuis, leg de game weg en wacht op me vrienden die om 9 uur in de avond langs komen.

- 12.00 uur ga ik boodschappen doen met mijn buurjongen ( Wat fris(drank) kopen met chips en nog wat andere lekkere dingen. )

- 20.00 uur zet ik alles klaar met me vriendin, lekker veel kussen op mijn (2) persoonsbed, hoofdstaan omhoog om lekker te kunnen zitten, alle eten klaar zetten enz enz.

- 21.00 uur komen me vrienden om GTA IV te spelen tot 08.00 uur omdat we dan koopjes gaan zoeken op de koninginnemarkt :puh:

Bewerkt: door Digi-Djeff

• Reacties 315
  • Bezichtigingen 19.8k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_952617
voor mij echt klote :duh: kom er net achter dat mijn xbox 360 kapot is , weet iemand een reperaties bedrijf in de buurt van overijsel

Als je hem opgestuurd kan je hem nog binnen 3 werkdagen terug krijgen. Iedereen schreeuwt wel 2 - 3 weken maar dat is helemaal niet waar.... Hooguit 1 week, en ik spreek uit eigen ervaring.

Dat is niet altijd zo hoor, ik had mijn xbox opgestuurd, en ik kreeg hem na 2 weken terug

2 weken is ook echt een ramp e1 weekje extra wachten is toch niet zo heel erg

Ik zeg niet dat het erg is, alleen je 360 is niet altijd binnen 3 dagen terug zeg maar

Geplaatst:
comment_953021

7 uur opstaan. naar dorpje dichtbij fietsen. kranten in mijn tas doen 3 uur later klaar 10 uur. naar winkel om gta 4 op te halen. tot 12 uur spelen dan mijn andere kranten wijk doen die ook 3 uur duurt. haal een pizza. en ga met vrienden multiplayer spelen...

Geplaatst:
comment_953044
5:00: Slaap

6:45: Wakker worden

7:00: Boeken inpakken

7:45: Naar school

17:00: Naar huis

17:30: Niets van GTAIV aantrekken, wachten op PC versie.

Wat zal jij dan een kutdag hebben!

Eerlijk gezegt,

Krijg jij een kutdag jij moet lekker langer wachten. :duh:

Geplaatst:
comment_953194
Mijn 29ste april ziet er als volgt uit.

06u00 opstaan

06u30 werken

12u00 bestelde spel ophalen

13u00 terug werken

16u00 huiswaarts gaan en kinderen van school ophalen

16u30 spel eens bekijken en al wat oefenen

18u00 voetbaltraining

20u00 thuis komen, eten en dan het spel verder onderzoeken

Ik denk dat ik pas op 1 mei (verlofdag) aan de missies zal beginnen.

Vandaag bericht gekregen dat mijn 29ste april er anders zal uitzien.

06u00 opstaan

06u30 werken

08u00 vertrek richting Doornik

11u00 voetballen (2 x 35 minuten)

??u00 zo snel mogelijk naar de winkel om (besteld) GTAIV op te halen. Eenmaal thuis spel bekijken en al testjes uitvoeren.

18u00 voetbaltraining

20u00 thuis komen, eten en dan het spel verder onderzoeken

Ik denk dat ik pas op 1 mei (verlofdag) aan de missies zal beginnen.

Geplaatst:
comment_956194
is er eigenlijk iemand op dit forum die hem niet gaat halen?
ja ik ga hem niet halen :D ik heb wel meer dingen te doen.(beetje late quote).ik moet Driver 1 en 2 voor de PSX hebben(ja ik heb driver 1 voor de PC maar die is niet leuk meer)op de rommelmarkt rond snuffelen en verder nog dingen en dat was het.

Bewerkt: door 1973

Geplaatst:
comment_956199

Slapen tot wanneer ik wakker wordt, mij kennende wordt dat rond 3 uur 's middags.

Iedereen die ik ken met een 360 of ps3 bellen en stalken.

Tot 3 uur 's nachts bij iemand GTA IV spelen en irriteren dat ze er zelf niet achter kunnen :puh::P:P.

Soliciteren ergens zodak een goedkope gebruikte 360 voor 140 € kan halen na een maandje alleen voor GTA IV.

Bewerkt: door Snowdog

Geplaatst:
comment_956450

Gta IV ophalen bij bart smit, en spelen spelen spelen.

uiteraard met vrienden, maar heb lang genoeg moeten wachten dus heb er zin in ^_^

vooral omdat mijn San Andreas disc schreeuwt '' haal me uit die xbox en begraaf me '' :schater:

Geplaatst:
comment_956936
om 0:00 uur game ophalen bij mm eindhoven.

half 1 thuis, slapen.

om 8 a 9 uur opstaan en gtaiv spelen!! _O_

Waarom zou je gaan slapen :O dan ga je toch eerst even de hele nacht GTA IV spelen en daarna pas slapen...

Ik kan hem pas om 9 uur 's ochtends ophalen, en heb daarna eerst nog 2 uur bijles natuurkunde :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.