- Reacties 315
- Bezichtigingen 19.5k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
steintje 14 posts
-
7nightwing7 8 posts
-
Digi-Djeff 7 posts
-
Unmountable Tijmen 7 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Nog ruim 3 weekjes, en menig gamer kan dan aan de slag gaan met GTA IV. Iedereen heeft waarschijnlijk wel een idee hoe ze het die dag gaan aanpakken. Bijvoorbeeld:
- De wekker zetten om 6 uur en voor de deur van de plaatselijke gameboer te staan.
- Rustig wakker worden ( tot zover dat kan, ) aankleden en naar de winkel lopen/fietsen/rijden gezien je de game toch al heb gereserveerd.
- Even wat recensies lezen die dag en kijken of je GTA IV echt moet kopen.
En zo kan ik er nog veel meer bedenken. Ik ben dus benieuwd wat jullie plannen zijn
.
Mijn plan:
Ik heb de game ruim 1 jaar geleden gereserveerd in één gameshop in Haarlem. Ik ben dus zeker dat ik deze game heb op de dag dat die uitkomt. Ik wil de game niet in mijn eentje spelen, GTA is altijd veel leuker geweest in gezelschap. Ik heb dus laatst een mailtje gestuurd naar een aantal vrienden ( en me vriendin ) om te vragen of zij 29 April naar mij willen komen om vervolgens de game te spelen.
Ik zal even puntsgewijs neer zetten:
- 10.00 uur sta ik voor de winkel om de game te bemachtigen.
- 10.30 uur ben ik thuis, leg de game weg en wacht op me vrienden die om 9 uur in de avond langs komen.
- 12.00 uur ga ik boodschappen doen met mijn buurjongen ( Wat fris(drank) kopen met chips en nog wat andere lekkere dingen. )
- 20.00 uur zet ik alles klaar met me vriendin, lekker veel kussen op mijn (2) persoonsbed, hoofdstaan omhoog om lekker te kunnen zitten, alle eten klaar zetten enz enz.
- 21.00 uur komen me vrienden om GTA IV te spelen tot 08.00 uur omdat we dan koopjes gaan zoeken op de koninginnemarkt
Bewerkt: door Digi-Djeff