Jump to content
Geplaatst:
comment_934997

Nog ruim 3 weekjes, en menig gamer kan dan aan de slag gaan met GTA IV. Iedereen heeft waarschijnlijk wel een idee hoe ze het die dag gaan aanpakken. Bijvoorbeeld:

- De wekker zetten om 6 uur en voor de deur van de plaatselijke gameboer te staan.

- Rustig wakker worden ( tot zover dat kan, ) aankleden en naar de winkel lopen/fietsen/rijden gezien je de game toch al heb gereserveerd.

- Even wat recensies lezen die dag en kijken of je GTA IV echt moet kopen.

En zo kan ik er nog veel meer bedenken. Ik ben dus benieuwd wat jullie plannen zijn ^_^.

Mijn plan:

Ik heb de game ruim 1 jaar geleden gereserveerd in één gameshop in Haarlem. Ik ben dus zeker dat ik deze game heb op de dag dat die uitkomt. Ik wil de game niet in mijn eentje spelen, GTA is altijd veel leuker geweest in gezelschap. Ik heb dus laatst een mailtje gestuurd naar een aantal vrienden ( en me vriendin ) om te vragen of zij 29 April naar mij willen komen om vervolgens de game te spelen.

Ik zal even puntsgewijs neer zetten:

- 10.00 uur sta ik voor de winkel om de game te bemachtigen.

- 10.30 uur ben ik thuis, leg de game weg en wacht op me vrienden die om 9 uur in de avond langs komen.

- 12.00 uur ga ik boodschappen doen met mijn buurjongen ( Wat fris(drank) kopen met chips en nog wat andere lekkere dingen. )

- 20.00 uur zet ik alles klaar met me vriendin, lekker veel kussen op mijn (2) persoonsbed, hoofdstaan omhoog om lekker te kunnen zitten, alle eten klaar zetten enz enz.

- 21.00 uur komen me vrienden om GTA IV te spelen tot 08.00 uur omdat we dan koopjes gaan zoeken op de koninginnemarkt :puh:

Bewerkt: door Digi-Djeff

• Reacties 315
  • Bezichtigingen 19.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_938986

Waarschijnlijk ziet 29 April er bij mij net zo uit als alle andere dagen van het jaar, aangezien ik geen 360 of PS3 bezit... :duh: Heb vakantie, dus ga vast wel iets doen, maar ik heb nog geen idee wat verder. Niet iets GTA-gerelateerds in ieder geval.

Geplaatst:
comment_939002

Slapen > opstaan > eten > omkleden en die shit > achter me brievenbus hangen > wachten > wachten > wachten...

... wachten > GTA IV schijffie in me ps3 stoppen > gamen! tot eind meivakantie xD

Geplaatst:
comment_939048

lekker lang uitslapen

naar het zwembad

sagie zijn dat ik GTA niet kan spelen

wachten tot 5 mei dan ga ik terug van vakantie

terug

ong 1 ur snacht terug

naar e brievenbus lopen

GTA IV pakken

en dan alsnog GAMEN!!!

Geplaatst:
comment_939058

Een doodnormale schooldag.

Vroeg opstaan, een lange saaie dag op school. Maar dan uiteindelijk, thuis komen, GTA IV spelen (want m'n ma zal het ondertussen al gekocht hebben), uitslag corporation verkiezingen bekijken, slapen, GTA IV spelen, en GTA IV spelen! :dans:

Geplaatst:
comment_939846

Mijn dag gaat er ongeveer op deze manier uitzien:

8:30- Wakker worden

8:45- Aankeleden,Eten

9:00- Pc aanzetten gamesites checken

9:20- Met de scooter naar de stad cruizen

9:50- Voor de nedgame wachten totdat de deur los gaat

10:00- Proberen om een GTA IV exemplaar te bemachtigen

10:45.....Genieten van Grand Theft Auto IV op mijn Playstation 3...........23:00

Nu zul je wel denken waarom 'proberen een exemplaar te bemachtigen' nou dat is omdat

ik bij de nedgame kwam en ik zei: ik wil graag GTA IV bestellen. waarop de mederwerker antwoorde:

dat hoeft niet omdat we ongeveer 150 exemplaren binnen krijgen!

Dus hopen dat ik 1 van de 150 ben :tu:

En anders gewoon lekker naar een andere winkel die GTA IV verkoopt :cya:

Geplaatst:
comment_939913
ze zullen die avond vast nog niet uitverkocht zijn of anders bestel je hem nu alvast.

Mensen die preorderen na 7 april hebben kans dat ze het exemplaar later krijgen.

(Las ik op psonly.nl een paar dagen terug maar is niet echt een betrouwbare bron :puh:)

Geplaatst:
comment_940115

ok dit is misschien mij 29 april

julie zullen julie afvragen waarom misschien

nou we krijgen binnenkort raporrten en mijn rapport is niet wat je bepaald noemt goed

maja hier komt die:

23.30:slapen

9.30:opstaan

10.00:ontbijten

10.30:achter de pc

11.30:achter ps3

1.00:naar de stad

1.40:naar intertoys

1.45:gta iv kopen

1.45:(als die bij intertoys er niet is ga ik ergens anders halen)

2.15:thuis

2.16:als een gek naar mijn kamer rennen en de boekje door lezen terwijl gta iv opstart

2.20:GAMEN!!!

6.00:eten

6.10:GAMEN!!!

10.00:ps3 uit

10.00:tv kijken

23.30:slapen!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.