Geplaatst: 7 april 200817 jaren comment_935185 zeg het zo grappigste: vic vance chagerijnste:toni cipriani vrolijkste: CJ dat was ook al meteen mijn lijstje en zeg ook meteen waarom
Geplaatst: 27 april 200817 jaren comment_958634 Grappigste tommy vercety (vice city)chagrijnigste mike (gta advance) vrolijkste CJ (sanandreas) srry dat ik spelfouten maak maar ik ben dyslecties! Geen probleem joh. Daar letten we met zijn allen niet op. Als we maar weten wat je bedoelt Onntopic: Grappigste Carl Johnsen( SA) Chagrijnigste Claude ( GTA III ) Vrolijkste Victor Vance ( VCS )
Geplaatst: 27 april 200817 jaren comment_958722 Grappigste: Tommy Vercetty Chagrijnigste: Tony Cipriani Vrolijkste: CJ
Geplaatst: 27 april 200817 jaren comment_959068 Sinds wanneer is Victor vrolijk? Hij loopt juist super vaak te zeuren, maarja.. Grappigste: Niko Chagrijnigste: Victor Vance Vrolijkste: CJ Verder vind ik dat je Claude en Toni niet chagrijnig kunt noemen vanwege hun gezichtsuitdrukking, ze werken nu eenmaal voor de Maffia. Verder een kleine verklaring; Grappig zijn ze allemaal niet echt, maar Niko heeft wat sarcasme wat ik wel kan waarderen. Victor Vance loopt overal over te zeuren, dus die zou je chagrijnig kunnen noemen. En CJ heeft vaak wel goede zin. Bewerkt: 27 april 200817 jaren door ASPHALT
Geplaatst: 29 juni 200816 jaren comment_1029687 grappigste: Niko met zn grappige accent chagerijnste:toni cipriani vrolijkste: CJ
Geplaatst: 15 juli 200816 jaren comment_1044817 Grappigste tommy vercety (vice city)chagrijnigste mike (gta advance) vrolijkste CJ (sanandreas) srry dat ik spelfouten maak maar ik ben dyslecties! Ben ik t helemaal met je eens!
zeg het zo
grappigste: vic vance
chagerijnste:toni cipriani
vrolijkste: CJ
dat was ook al meteen mijn lijstje
en zeg ook meteen waarom