Geplaatst: 7 april 200817 jaren comment_935274 Hey, ik wil graag de huizen van Public Enemy: LS en LV samen voegen (dat je huizen in LS en LV hebt) Echter weet ik niet hoe ik het doe Wie weet het wel en zou me kunnen uitleggen hoe? Mvg Noisekick.
Geplaatst: 7 april 200817 jaren comment_935379 Bedoel je huizen uit de ene stad in de andere stad zetten? zoja: dat kan maar je kan geen huizen die je niet zelf heb toegevoegt verwijderen je kan uiteraard wel huizen toevoegen: CreateObject(id,y-as,x-as,z-as,rotatie); zo dacht ik dat hij was maar er zijn 18 000 verschillende objecten, probeer dus aan MTA Map Editor te komen N-I-C-K
Geplaatst: 7 april 200817 jaren comment_935402 @ hierboven: Ik denk dat hij het over properties heeft, niet over objecten Ontopic: Ik weet ook niet hoe dat moet.
Geplaatst: 7 april 200817 jaren Auteur comment_935410 Ja want ik heb nu een (door mij) aangepast Pen:LS script maar ik wil ook graag huizen in LV erbij hebben.. Dus wil ik graag weten HOE ik de huizen van de GM Pe"n:LV toevoeg.
Geplaatst: 8 april 200817 jaren comment_936557 Je zou dit kunnen doen dmv van teleports(checkpoints) En deze dan voor gebouwen zetten.
Geplaatst: 10 april 200817 jaren Auteur comment_938213 Je zou dit kunnen doen dmv van teleports(checkpoints)En deze dan voor gebouwen zetten. Ik heb de huizen al maar ik weet niet hoe ik ze van het ene script in het andere zet.
Hey, ik wil graag de huizen van Public Enemy: LS en LV samen voegen (dat je huizen in LS en LV hebt)
Echter weet ik niet hoe ik het doe
Wie weet het wel en zou me kunnen uitleggen hoe?
Mvg Noisekick.