Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hoe krijg je signature's in het juiste aantal KB's

Ik ben voor mijn gang bezig met het maken van signature's. Het probleem is alleen dat als ik hem in jpg zet dat de letters dan helemaal vaag worden. Ik zie bij veel andere signature's op het forum dat ze scherpe signature's hebben in jpg zonder te veel KB. Ik heb uitsluitend paint.

Als ik zonder photoshop of paint niet het aantal KB's kan verminderen zou misschien een van jullie dat dan willen doen als ik ze upload.

Featured Replies

Ik ben voor mijn gang bezig met het maken van signature's. Het probleem is alleen dat als ik hem in jpg zet dat de letters dan helemaal vaag worden. Ik zie bij veel andere signature's op het forum dat ze scherpe signature's hebben in jpg zonder te veel KB. Ik heb uitsluitend paint.

Als ik zonder photoshop of paint niet het aantal KB's kan verminderen zou misschien een van jullie dat dan willen doen als ik ze upload.

In de PhotoShop guide vind je er een goede uitleg over. Het gaat hierbij om post nummer 6. ;)

Edited by GTA-fan2

Ik denk dat je zonder Photoshop niet ver komt, ook met de tips in de Adobe Photoshop Guide, aangezien de 'save' opties niet zo heel erg uitgebreid zijn met Paint. Ik denk dat je je sigs beter even hier kan posten, en dan is het voor mij of een andere Photoshopper een fluitje van een cent ;)

Edited by M4X

• Author
Ik denk dat je zonder Photoshop niet ver komt, ook met de tips in de Adobe Photoshop Guide, aangezien de 'save' opties niet zo heel erg uitgebreid zijn met Paint. Ik denk dat je je sigs beter even hier kan posten, en dan is het voor mij of een andere Photoshopper een fluitje van een cent ;)

Je haalt me de woorden uit de mond, maar ik moest het eerst nog eventjes afwerken.

Alvast bedankt.

EDIT: gelieve ook de afmeting een beetje verkleinen indien nodig voor maximale gta-forum afmetingen.

post-66211-1207674505.png

post-66211-1207674557.png

Edited by IV trailer

Zo, ik heb het snel even gedaan. ;)

1207674972-70.png

1207675022-460.jpg

• Author

Bedankt.

Gelieve dit topic nog niet te sluiten. Er komen hoogstwaarschijnlijk nog meer signature's die deze behandeling nodig hebben.

• 3 months later...
  • Author

Ik zou nu wel een kb verkleining willen van een nieuwe signature. Deze hoeft kwa afmetingen niet te worden aangepast. Hij moet dus als ik me niet vergis via jpg het juiste aantal kb's krijgen. Zelf heb ik geen photoshop vandaar. Anyone?

sdfdsfdhe2.png

EDIT: Word al bij de wilde ganzen geholpen door Nils.

Edited by IV trailer