Geplaatst: 7 april 200817 jaren comment_935430 Zoals de titel zegt kan iemand de map van gta posten ? Ik ben vergeten back-ups te maken en nu sluit GTA SA zich af tijdens het laten van de save game of new game.
Geplaatst: 7 april 200817 jaren comment_935433 De hele map van GTA San Andreas is erg groot, en veel mensen hebben geen zin om heel lang te wachten tot alles is geupload. Ook voor jou zal het veel langer duren dan een herinstallatie. Verwijder San Andreas dus even van je computer via 'Software' (Start -> Configuratiescherm -> Software) en installeer het dan opnieuw. Het neemt maar ruim een half uurtje in beslag, en je hele spel is weer helemaal schoon.
Geplaatst: 7 april 200817 jaren Auteur comment_935465 De hele map van GTA San Andreas is erg groot, en veel mensen hebben geen zin om heel lang te wachten tot alles is geupload. Ook voor jou zal het veel langer duren dan een herinstallatie. Verwijder San Andreas dus even van je computer via 'Software' (Start -> Configuratiescherm -> Software) en installeer het dan opnieuw. Het neemt maar ruim een half uurtje in beslag, en je hele spel is weer helemaal schoon. Het probleem is Ik heb geen installatie cd-rom
Geplaatst: 7 april 200817 jaren comment_935488 Je hebt hem dus geleend of gedownload? verwijderen in: configuratiescherm/software daarna het spel dus gewoon kopen in de winkel = €20,- Als je hem hebt gedownload is het illegaal en mogen we je hierbij niet helpen...
Zoals de titel zegt kan iemand de map van gta posten ?
Ik ben vergeten back-ups te maken en nu sluit GTA SA zich af tijdens het laten van de save game of new game.