Geplaatst: 7 april 200817 jaren comment_935589 help ik heb verschilden versies van sa:mp gebrobeert en het lukt nog steeds niet ik hegb vista home perium maar het lukt maar niet weten jullie wat ik daar aan kan doen ik kan wel gewoon spelen dus help mij plz!!!!!!!!!!!!!!
Geplaatst: 8 april 200817 jaren comment_936546 Vista werkt wel! En je hebt onlangs eens een topic aangemaakt waarin VWO-er had gesuggereerd dat je versie 2.00 had inplaats van de eerste, originele versie. Dus probeer eens even te downgraden met die downgrader uit je vorige topic en kom dan effen melden of het gelukt is .
Geplaatst: 2 september 200816 jaren comment_1097011 help ik heb verschilden versies van sa:mp gebrobeert en het lukt nog steeds niet ik hegb vista home perium maar het lukt maar niet weten jullie wat ik daar aan kan doen ik kan wel gewoon spelen dus help mij plz!!!!!!!!!!!!!! hej ik heb al gedowngraded en hij doet het nog steeds niet ik heb vista basic
Geplaatst: 26 september 200816 jaren comment_1122747 help ik heb verschilden versies van sa:mp gebrobeert en het lukt nog steeds niet ik hegb vista home perium maar het lukt maar niet weten jullie wat ik daar aan kan doen ik kan wel gewoon spelen dus help mij plz!!!!!!!!!!!!!! hej ik heb al gedowngraded en hij doet het nog steeds niet ik heb vista basic Met dit probleem heb ik ook echt heel lang mee gezeten. Maar uiteindelijk heb ik het opgelost met een no cd crack. Officieel is een no-cd crack niet illegaal ofzo. Maar hier op het forum mag er eigelijk geen aandacht aan besteed worden. Omdat het met een no cd crack makkelijk is om aan games te komen zonder ze te kopen.
help ik heb verschilden versies van sa:mp gebrobeert en het lukt nog steeds niet
ik hegb vista home perium maar het lukt maar niet weten jullie wat ik daar aan kan doen ik kan wel gewoon spelen
dus help mij plz!!!!!!!!!!!!!!