Geplaatst: 5 februari 200520 jaren comment_91934 Plaats hier foto's van dieren. Het mogen lieve dieren zijn. Maar ook gevaarlijke dieren. Als het maar een dier is. Vertel er ook bij wat voor dier het is. 1. Een witte haai, wordt ook wel eens een Mensenhaai genoemt omdat hij wel een mensen aanvalt. En dit is een Anaconda, een grote wurgslang. Hij leeft in Zuid-America in de Amazone.
Geplaatst: 6 februari 200520 jaren comment_92258 Mag ik vragen hoe je dat dan ziet.Ik zie namelijk niks raars aan die leeuw. :blink: :blink: Ik bedoel de foto van zerocooll dat die Dolfijn en die Leeuw uit het water spingen
Geplaatst: 6 februari 200520 jaren comment_92299 we vergeten er nog eentje : het varken Bewerkt: 7 februari 200520 jaren door marco vercetti
Geplaatst: 6 februari 200520 jaren Auteur comment_92378 een steur ik heb ergens gelezen. Steur wel 5 meter lang kan worden, :o Maar dan is het wel de Witte Steur, Bewerkt: 6 februari 200520 jaren door Mazzeltje
Geplaatst: 8 februari 200520 jaren comment_92975 Lache topic dit. 1. Hier een wesp, ons geliefde zomerhuisdier 2. Afrikaanse olifant! 3. De hydra, vijand van Hercules, grote ??? of die bestaan heeft :lol: 4. De zeer zeldzame met uitsterven bedreigde panda! 5. De groene kikker
Geplaatst: 9 februari 200520 jaren comment_93462 mmm, wat een leuke diertjes allemaal hier nog een paar Olifanten Een neushoorn die zijn behoefte doet :lol:
Geplaatst: 10 februari 200520 jaren comment_94213 Knijntje's verhaal: Mijn zus en ik hadden een konijnenhok gekregen van mijn opa. Wij moesten dus nog konijnen hebben (duh!), hadden we ze gekocht, knuffelen en knuffelen, pist mijn konijn op mijn kleren! :angry: En het konijn van mijn zus hebben we vrijgelaten in het bos, dat was meer een wild konijn!
Geplaatst: 10 februari 200520 jaren comment_94230 mannelijke intuitie :lol: zeg kijk deze 2 :wub: " Love you, I too :lol: " chiwawa.jpe
Geplaatst: 10 februari 200520 jaren comment_94383 hahahha :lol: denkt hij dat hij nou te maken heeft met een echte muis of een neppe? kunnen ze uberhaupt wel het verschil zien? <_< nou denk het wel zo slim zijn ze wel
Plaats hier foto's van dieren.
Het mogen lieve dieren zijn.
Maar ook gevaarlijke dieren.
Als het maar een dier is.
Vertel er ook bij wat voor dier het is.
1. Een witte haai, wordt ook wel eens een Mensenhaai genoemt omdat hij wel een mensen aanvalt.
En dit is een Anaconda, een grote wurgslang.
Hij leeft in Zuid-America in de Amazone.